اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس کمیته امداد امام خمینی قروه عنوان کرد

بهره‌مندی 310 نفر از برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در کانون ولایت قروه

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: بیش از 300 نفر از برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در کانون فرهنگی تربیتی ولایت در قروه بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی 310 نفر از برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت در کانون ولایت قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الله رحیمی بعد از ظهر امروز در مراسم اختتامیه برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت کانون فرهنگی و تربیتی ولایت قروه با بیان این خبر گفت: این تعداد در رده‌های مختلف سنی در دوره‌های قرآنی، علمی و آموزشی و فنی و حرفه‌ای شرکت کرده بودند.

رحیمی افزود: از جمله اهدافی که در کانون فرهنگی تربیتی ولایت قروه دنبال می‌شود، تعمیق باورها و تقویت رفتارهای دینی، تحکیم بنیان خانواده و آموزش مهارت‌های زندگی و مهارت‌آموزی به منظور رسیدن به خوداشتغالی است.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد شرکت کننده، 130 نفر از پسران و 180 نفر از دختران عضو خانواده بزرگ کمیته امداد و نیز متقاضیان آزاد بوده‌اند، تصریح کرد: مهم‌ترین محور برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت، سبک زندگی اسلامی بود که در قالب برنامه‌های جامع و کامل حضوری و نیز کتاب‌های آموزشی به شرکت‌کنندگان ارائه شد.

رحیمی با اشاره به تعامل مطلوب با مرکز فنی و حرفه‌ای قروه گفت: تمامی شرکت‌کنندگانی که در دوره‌های مهارت‌آموزی شرکت داشتند، می‌توانند پس از کسب مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای از تسهیلات پس از دوره بهره‌مند شوند.

وی گفت: تسهیلات اشتغال به فراخور نوع مدرک فنی و حرفه‌ای در اختیار حرفه‌آموزان این کانون قرار می‌گیرد تا با حضور در بازار کار، حضوری فعال و مستمر در راستای ایجاد اشتغال را شاهد باشیم.

رحیمی یکی دیگر از فعالیت‌های این کانون را در زمینه آموزش قرآن کریم عنوان کرد و گفت: 140 نفر در این دوره آموزشی شرکت داشتند که توانستند، رتبه‌های خوبی را در جشنواره شهرستانی، استانی و منطقه‌ای از آن خود کنند.

وی اضافه کرد: تمامی رتبه‌های برتر مرحله استانی به اعضای کانون ولایت قروه اختصاص داشت که این امر نشان از رشد فعالیت‌های قرآنی در بین مددجویان این نهاد دارد.

رحیمی اضافه کرد: در بخش ورزشی نیز با وجودی که امسال برای اولین‌بار، رشته‌های ورزشی در کانون ولایت قروه فعال شد، شرکت‌کنندگان توانستند مقام سوم استانی را در رشته‌های فوتسال و والیبال و مقام نخست تنیس روی میز را به خود اختصاص دهند.

وی افزود: تیم تنیس روی میز با قهرمانی در رقابت‌های منطقه‌ای کرمانشاه توانست به رقابت‌های کشوری راه یابد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی قروه جوان را مجموعه‌ای از استعدادهای شکوفا شده و آماده به کار دانست و افزود: دامنه و نوع نیازهای جوانان می‌تواند عامل تحرک و جنبش و دلیلی برای دستیابی به رشد، تامین سلامت جسم و روان و شادابی و نشاط آنان باشد.

رحیمی افزود: در همین راستا برنامه‌ریزی برای جوانان عضو خانواده بزرگ کمیته امداد از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است که تاکنون به موفقیت مطلوبی در این راستا دست یافته‌ایم.

وی در پایان با بیان اینکه نسل جوان مهم‌ترین سرمایه برای هر کشوری به شمار می‌رود، اظهار کرد: نسل جوان همچنین از آسیب‌پذیرترین و حساس‌ترین نیروهای هر کشور هستند.

انتهای پیام/79009/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول