اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی ابهر تاکید کرد

لزوم بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان

باید برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از تمام ظرفیت و امکانات موجود شهرستان استفاده کرد.

لزوم بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، امرالله گل‌محمدی پیش از ظهر امروز در بازدید از پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت و طرح هجرت با بیان اینکه اجرای این طرح در شکل‌دهی آینده جوانان بسیار موثر است، هدف از اجرای طرح هجرت را استفاده صحیح از زمان فراغت جوانان دانست.

وی با بیان اینکه باید در اجرای این طرح به نیاز روز جوانان و دانش‌آموزان توجه جدی شود، اظهار داشت: باید با آغاز فصل تابستان برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از تمام ظرفیت و امکانات موجود شهرستان استفاده بهینه کرد.

بخشدار مرکزی ابهر افزود: حضور دانش‌آموزان در برنامه‌هایی همچون طرح هجرت، موجب احساس مسئولیت، موثر بودن و رشد اجتماعی دانش‌آموزان می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان در طرح هجرت زمینه‌ساز حضور فعال آنان در اجتماع است، خواستار برنامه‌ریزی آموزش و پرورش در راستای استفاده از دانش‌آموزان هر مدرسه در اجرای طرح هجرت در همان آموزشگاه شد.

گل‌محمدی با بیان اینکه موفقیت در عرصه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس‌، بحث سازندگی و موفقیت‌های علمی از نتایج تفکر بسیجی است، ابراز داشت: امروز دشمنان از گسترش فرهنگ بسیج در کشور هراسان هستند که نوجوانان و جوانان باید با این تفکر توطئه‌های دشمنان را دفع کرده و زمینه توسعه کشور را رقم بزنند.

وی با اشاره به نقش جوانان و نوجوانان در توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: با این اوصاف باید هدایت جوانان و نوجوانان در ایام فراغت از کارهای اساسی دستگاه‌های اجرایی باشد.

بخشدار مرکزی ابهر با تاکید بر لزوم توجه همگان به بحث اوقات فراغت گفت: اگر از اوقات فراغت برای شکوفایی و خودسازی بهره‌گیری نشود به غفلت و فراموشی تبدیل خواهد شد.

وی افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با همه امکانات و با بهره‌گیری از ابزارهای گوناگون به ویژه‌ها رسانه‌ها درصدد مخدوش کردن ذهن نوجوانان و جوانان و بدبین کردن ایشان نسبت به نظام هستند.

گفتنی است در تابستان امسال تعداد دوازده هزار دانش‌آموز در مراکز فعالیت‌های تابستانی شهرستان ابهر، اوقات فراغت خود را سپری می‌کنند.

انتهای پیام/73002/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول