اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزشی باشگاه پاس همدان خبر داد

شکست پاسی‌ها برابر شاگردان محمد مایلی‌کهن

معاون ورزشی باشگاه پاس همدان از انجام یک بازی دوستانه تیم پاس با تیم فوتبال صبای‌ قم خبر داد.

شکست پاسی‌ها برابر شاگردان محمد مایلی‌کهن

پرویز سامری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان اظهار داشت: تیم فوتبال پاس خود را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور آماده می‌کند و بعد از مشخص شدن اعضای تیم برای هماهنگی بیشتر بازی‌های تدارکاتی در دستور کار این تیم قرار گرفته است.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با تیم‌های لیگ برتر موفق شدیم با دو تیم پرسپولیس تهران و صبای قم دو دیدار بسیار خوب و تدارکاتی را انجام دهیم.

معاون ورزشی باشگاه پاس همدان اضافه کرد: مسابقه برابر تیم پرسپولیس تهران بازی تماشایی از آب درآمد و بازی شش گل داشت و در نهایت سه بر سه مساوی تمام شد.

وی با اشاره به اینکه بازی تدارکاتی برابر تیم‌های بزرگ و لیگ برتری ضمن هماهنگی انگیزه بازیکنان را افزایش می‌دهد، ابراز داشت: بازی با پرسپولیس انگیزه بازیکنان پاس را دو چندان کرده بود و ارائه بازی خوب شاگردان مجتبی خورشیدی منجر به این شد که علی دایی سرمربی قرمز‌ها از هماهنگی تیم پاس به نیکی یاد کند.

به گفته سامری در دومین دیدار تدارکاتی دوستانه سبزپوشان پاس همدان در ورزشگاه صباشهر برابر شاگردان محمد مایلی‌کهن به میدان رفتند.

وی یادآور شد: در این مسابقه خورشیدی سعی کرد از بازیکنان جوانان‌تر استفاده کند تا ضمن محک جدی‌تر در مسابقات قبل از شروع بازی‌های لیگ به هماهنگی بیشتر برسند.

معاون ورزشی باشگاه پاس همدان با بیان اینکه این مسابقه دوستانه دو بر یک به سود صبای قم به پایان رسید، اضافه کرد: در این مسابقه علی زمانی و سیدرضا موسوی برای صبا و تک گل تیم پاس توسط سید محمد علوی کاپیتان این تیم به ثمر رسید.

وی خاطرنشان کرد: بلاتکلیفی در اعلام زمان بازی‌ها و شروع رسمی لیگ دسته اول بزرگ‌ترین مشکل تیم‌ها محسوب می‌شود و با توجه به شرایط پرواز و رزرو هتل مدیران هنوز در ابهام به سر می‌برند.

سامری افزود: نداشتن تاریخ دقیق برای شروع بازی‌ها مشکلات کادر فنی برای برنامه‌ریزی تمرینی را هم سخت کرده و نگه داشتن بازیکنان در شرایط مسابقه بسیار دشوار است که امیدواریم مسئولان فدراسیون برای حل این مشکل چاره‌ای بیاندیشند.

تیم پاس همدان در نخستین هفته مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور باید در همدان از تیم قدرتمند نفت مسجد سلیمان پذیرایی کند که هنوز زمان این مسابقه از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام نشده است.

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول