اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی تاکید کرد

لزوم توسعه خدمات بیمه‌ای برای کم کردن بار مشکلات جامعه کارگری

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی گفت: هزینه‌های درمان و سلامت برای طبقه کارگری کمرشکن بوده و به مساعدت نیاز دارند، که می‌توان از طریق توسعه خدمات بیمه‌ای برای کم کردن بار مشکلات گام برداشت.

لزوم توسعه خدمات بیمه‌ای برای کم کردن بار مشکلات جامعه کارگری

اسلام صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: هزینه‌های درمان و سلامت سرسام‌آور بوده و برای طبقه‌های اجتماعی مختلف به ویژه جامعه کارگری فشارهای مضاعفی را وارد می‌کند، که می‌توان از طریق توسعه خدمات بیمه‌ای برای کم کردن بار مشکلات گام برداشت.

وی پایین بودن دستمزد و تورم موجود در بازار را از جمله دغدغه‌های جدی جامعه کارگری، عنوان کرد و افزود: هزینه‌های آغاز سال تحصیلی و مخارج درمان بیش از پیش زندگی کارگران را با فشار و رنج توام می‌کند، که از طریق ارائه خدمات بیمه‌ای، باری از دوش آنها برداشته می‌شود.

صادقی با اشاره به همکاری تشکیلات خانه کارگر استان با یکی از شعب بیمه ایران در ارومیه، گفت: طبق مذاکرات و توافق‌های صورت گرفته، اعضای خانه کارگر می‌توانند زیرپوشش بیمه تامین هزینه‌های مازاد درمان قرار گرفته و از آن بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: جراحی‌های مجاز سرپایی مانند شکستگی‌ها، گچ‌گیری، ختنه، بخیه، کاریوتراپی، تخلیه کیست و لیزردرمانی به استثنای رفع عیوب انکساری چشم زیر پوشش بیمه تامین هزینه‌های مازاد درمان قرار می‌گیرد، و کارگران با ارائه کارت عضویت از آن بهره می‌برند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: هزینه‌های آمبولانس داخل شهر و خارج شهر، سمعک، عینک طبی و لنز تماس طبی، خدمات دندانپزشکی و ... از جمله خدمات دیگر بیمه ایران به شمار می‌رود، که یکایک آنها به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

وی اضافه کرد: هزینه خدمات آزمایشگاهی شامل آزمایش تشخیص پزشکی، پاتولوژی یا آسیب شناسی، ژنتیک پزشکی، انواع رادیو گرافی، نوار قلب و فیزیوتراپی زیرپوشش این بیمه قرار می‌گیرد.

صادقی کارگران را قشری زحمتکش و موثر در توسعه اقتصادی کشورمان دانست، و اظهار داشت: امسال به اذن رهبری به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده است، می‌توان از طریق حمایت بیشتر این قشر آنها را برای ایفای نقش بیشتر و بهتر در اقتصاد کشورمان ترغیب کرد.

انتهای پیام/61002/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول