اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‌های روز نخست در قم

نفرات اول تا سوم وزن 62 کیلوگرم وزنه‌برداری جوانان کشور معرفی شدند

نفرات اول تا سوم رقابت‌های وزن 62 کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور در پایان جدال مدعیان شرکت‌کننده در این وزن معرفی شدند.

نفرات اول تا سوم وزن 62 کیلوگرم وزنه‌برداری جوانان کشور معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که تیم ملی وزنه‌برداری رده سنی جوانان کشور، سال آینده میلادی سه رویداد مهم برون مرزی اعم از دو میدان آسیایی و یک رقابت جهانی را پیش رو دارد، پیکارهایی که در قالب مسابقات قهرمانی جوانان کشور در قم برگزار می‌شود، جنبه انتخابی تیم ملی را دارد.

بر همین اساس هیئت‌های وزنه‌برداری 24 استان کشور تیم‌هایی متشکل از برترین‌های حال حاضر وزنه‌برداری استان خود را به رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی رده سنی جوانان کشور در شهر مقدس قم اعزام کرده‌اند و این پیکارها به مدت سه روز در قم به انجام می‌رسد.

سالن شهید رضائیان مجموعه ورزشی شهید جعفر حیدریان قم میزبان این پیکارها است و رقابت وزنه‌برداران مدعی در اوزان 56، 62، 69، 77، 85، 94، 105 و به اضافه 105 کیلوگرم تا سه‌شنبه شب 26 شهریور ماه در قم ادامه می‌یابد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده توسط مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان در روز نخست این پیکارها در قم، وزنه‌برداران مدعی کسب عناوین اول تا سوم در اوزان 62 و 69 کیلوگرم با پولاد سرد به رقابت پرداختند تا شانس خود را برای به دست آوردن مدال بیازمایند.

با پایان مسابقات روز نخست وزنه‌برداری رده سنی جوانان کشور در قم نفرات برتر وزن 62 کیلوگرم وزنه‌برداری جوانان کشور در حالی شناخته شدند که با پایان رقابت‌های این وزن و در مجموع حرکات یک ضرب و دو ضرب، رضا قاسمی از اصفهان با غلبه بر وزنه 280 کیلوگرمی در مجموع عنوان نخست را به خود اختصاص داد و وزنه‌بردار طلایی این وزن لقب گرفت.

این در شرایطی است که علی رحیمی‌نیا از هیئت وزنه‌برداری استان گیلان با مجموع 237 کیلوگرم وزنه در جایگاه دوم ایستاد و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد، ضمن اینکه سید علیرضا میرنصیر از تیم اعزامی هیئت وزنه‌برداری استان سیستان و بلوچستان با مجموع 221 کیلوگرم مقام سوم دسته 62 کیلوگرم را به دست آورد.

همچنین قاسمی، رحیمی‌نیا و میرنصیر به ترتیب با غلبه بر وزنه‌های 130،155 و 120 کیلوگرم توانستند مدال‌های طلا، نقره و برنز حرکت دو ضرب مسابقات وزن 62 کیلوگرم پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی جوانان کشور در قم را به خود اختصاص دهند.

در نهایت اینکه این سه وزنه‌بردار در یک ضرب هم با مهار وزنه‌های 107، 125 و 101 کیلوگرمی موفق به کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز این وزن شدند تا نخستین روز پیکارهای وزنه‌برداری جوانان کشور که با شرکت 136 وزنه‌بردار در قالب 25 تیم از 24 استان کشور در قم جریان دارد، به پایان برسد.

انتهای پیام/78002/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول