اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

اهدای 4 کاپ قهرمانی مسابقات جهانی روبوکاپ 2013 به موزه امام رضا(ع)

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: با برگزاری آیینی، چهار کاپ قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات جهانی روبوکاپ هلند 2013 به موزه آستان قدس رضوی اهدا می‌شود.

اهدای 4 کاپ قهرمانی مسابقات جهانی روبوکاپ 2013 به موزه امام رضا(ع)

مرتضی‌ موسی‌خانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: طبق سال‌های گذشته با حضور مسئولان آستان قدس رضوی و موزه امام رضا(ع)، چهار کاپ قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که در مسابقات جهانی روبوکاپ هلند 2013 کسب شده به موزه آستان قدس رضوی اهدا می‌شود.

وی افزود: این حرکت هر سال در راستای اشاعه برنامه‌های فرهنگی صورت می‌گیرد که کاری ارزشمند محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین خاطرنشان کرد: تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در بخش چندعامله لیگ شبیه‌ساز امداد با حضور هشت تیم از کشورهای چین، ترکیه، ژاپن، ایتالیا، برزیل، آمریکا و مصر با کسب حداکثر امتیاز صاحب مقام قهرمانی شد.

موسی‌خانی یادآور شد: این دانشگاه مفتخر است که بیش از 20 کاپ مسابقات علمی و پژوهشی خود را به موزه‌ حضرت رضا(ع) اهدا کرده است.

وی تصریح کرد: دانشجویان این دانشگاه در کنار تلاش شبانه‌روزی با توکل بر خداوند و توسل به ائمه اطهار(ع) به خصوص امام رضا(ع) توانستند افتخارات بسیاری را در مسابقات علمی در عرصه‌های داخلی و خارجی به دست آورند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین عنوان کرد: به دلیل همین ارادت است که هرسال کاپ‌های به دست آمده از مسابقات جهانی روبوکاپ را به موزه آستان قدس رضوی(ع) اهدا می‌کنیم.

رئیس منطقه 24 دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: اگر خداوند بخواهد به ما عزت بدهد در شرایطی امکان‌پذیر است که ما خود را در مسیر خداوند قرار داده باشیم و دانشجویان باید ضمن افتخار به خود و با محکم گام برداشتن و ثابت قدم بودن در مسیر رشد و پیشرفت نظام اسلامی حرکت کنند چرا که ایران اسلامی به دست همین دانشجویان فرهیخته ساخته می‌شود.

انتهای پیام/2667/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول