اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

بهترین ابراز احساس صادقانه در نامه‌ به امام‌رضا(ع) وجود دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه بهترین ابراز احساسات صادقانه در این نامه‌ها وجود دارد، گفت: امام رضا(ع) بخشی از زندگی مردم ما است.

بهترین ابراز احساس صادقانه در نامه‌ به امام‌رضا(ع) وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی بعدازظهر امروز در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع)، اظهار داشت: شهادت از آرزوهای دیرینه شهید باغبانی بود.

وی با بیان اینکه در جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) فضای کار زیادی وجود دارد، تصریح کرد: فیلم‌نامه‌نویسان، نویسندگان، فیلم‌سازان و ... می‌توانند در این فضا ورود پیدا کرده و از فضای معنوی این نامه‌ها، آثار فاخر تولید کنند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه بهترین ابراز احساسات صادقانه در این نامه‌ها وجود دارد، گفت: امام رضا(ع) بخشی از زندگی مردم ما است.

وی با بیان اینکه مردم مازندران بعد از فصل درو، با دسترنجی که از کار کشاورزی به دست می‌آورند، عازم زیارت امام رضا(ع) می‌شوند، تصریح کرد: این زیارت خوانی‌ها و به زیارت رفتن‌ها، بخشی از فرهنگ مردم مازندران است.

این مسئول با اشاره به اینکه مفتخر هستیم در استانی زندگی می‌کنیم که در مقطعی از تاریخ، سفره خود را برای خاندان عصمت و طهارت پهن کرده است، ادامه داد: امام زادگان باید از آرامستان به مکان زیارتی تبدیل شوند.

ابراهیمی با بیان اینکه نامه به امام رضا(ع) گفتمان رایج و مسلط مردم این استان است، یادآور شد: دفاع مقدس هم با فرهنگ ائمه و فرهنگ رضوی گره خورده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر پیوندی بین دفاع مقدس و فرهنگ ائمه وجود نداشت، به مسلخ رفتن شهید باغبانی‌ها هرگز صورت نمی‌گرفت.

معاون سیاسی استاندار مازندران با بیان اینکه در متن این نامه‌ها، معنویت خالص و پاک وجود دارد، اظهار داشت: این نامه‌ها از عمق وجود افراد نوشته شده است.

وی با تاکید بر تقویت گروه‌های سنتی بومی فرهنگ مازندران، گفت: هرچه این گروه‌ها را بیشتر تقویت کنیم، تاثیرگذاری آنها بیشتر است.

به گزارش فارس، گروه سنتی آیینی سوادکوه به سرپرستی علی حسن‌نژاد، بخشی از اجرای این برنامه را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/86007/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول