اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

برگزاری برنامه‎های فرهنگی با رویکرد مردمی ماندگار می‎شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان استفاده از ظرفیت مردمی را در برگزاری برنامه‎های فرهنگی موثر دانست و گفت: برگزاری برنامه‎های فرهنگی با رویکرد مردمی باعث، مانایی، بقا و ماندگاری آن می‎شود.

برگزاری برنامه‎های فرهنگی با رویکرد مردمی ماندگار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام نورالله ولی‎نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت در گلستان اظهار داشت: اگر برای نشست‎های مردمی و استفاده از ظرفیت‎های آنان تمهید مقدمات شود نتیجه‎بخش خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه غدیر عامل وحدت است، تصریح کرد: لازم است تا نسبت به جلسه مشترک با اهل سنت درباره برگزاری برنامه‎های غدیر مبادرت شود تا برنامه‎ها در حد وسیع‎تر و معنادارتر در سطح استان انجام شود.  

اجرای برنامه‎ها نباید فقط معطوف به شهرها شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه اجرای برنامه‎ها نباید فقط معطوف به شهرها شود، بیان داشت: با توجه به اینکه 50 درصد جمعیت در روستاها هستند، اما در این راستا کمی غفلت شده لذا باید برنامه‎ها را به سمت روستاها نیز سوق دهیم.

ولی‎نژاد با بیان اینکه برگزاری برنامه‎های فرهنگی در روستاها بسترساز خوبی خواهد بود، خاطرنشان کرد: نباید اجرای کارها را در حد کوچک ببینیم بلکه نیاز است تا یک نگاه عمومی حاکم شده و اثربخشی و بازخورد برنامه‎های فرهنگی را در حد وسیعی به نظاره بنشینیم.

وی نقش رسانه و صدا و سیما را در این راستا مهم خواند و افزود: صدا و سیما به دلیل اینکه شکل عمومی‎تری دارد دارای مستمع بیشتری است لذا برگزاری میزگردها و گفتمان‎ها که بر اساس کار کارشناسی انجام شود می‎تواند مخاطبان زیادی را جذب کند.

صدا و سیما در محتوابخشی و فرهنگ‌سازی برنامه‎ها با جدیت ورود کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از صدا و سیمای استان خواست تا در محتوابخشی و فرهنگ‌سازی برنامه‎ها با جدیت ورود کند و ادامه داد: از اعیاد سعید قربان تا غدیر 10 روز فرصت وجود دارد که نیاز است برنامه‎ها سازمان‎یافته‎تر و با شخصیت‎های متفاوت دانشگاهی، حوزوی، هنرمندان، شعرا و افرادی که می‎توانند نقش‎آفرین باشند انجام شود.

ولی‎نژاد از دستگاه‎های اجرایی استان خواست تا نسبت به فضای تبلیغاتی در ایام دهه امامت و ولایت مشارکت گسترده داشته باشند و این اقدام در سطح استان نمود ظاهری زیبایی را به تصویر بکشد.

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول