اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) اعلام کرد

جزئیات برنامه‌های فرهنگی حضور خدام حرم امام رضا(ع) در خوزستان

معاون فرهنگی کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) اهواز جزئیات برنامه‌های فرهنگی حضور خدام حرم امام رضا(ع) در خوزستان را اعلام کرد.

جزئیات برنامه‌های فرهنگی حضور خدام حرم امام رضا(ع) در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام دانیال اریکه عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مزار نورانی شهدای اهواز توسط خادمان حرم حضرت امام رضا(ع) غبارروبی و عطر افشانی می‌شود.

وی افزود: این برنامه بعدازظهر امروز با حضور چند تن از خادمان حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در گلزار شهدای اهواز انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) اهواز به حضور خانواده‌های معظم شهدا در مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای اهواز اشاره کرد و گفت: خادمان حرم حضرت امام رضا(ع) به صورت چهره به چهره با اعضای خانواده‌های شهدای اهواز دیدار می‌کنند.

وی اضافه کرد: غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای اهواز از ساعت 18 در گلزار شهدای این شهر آغاز می‌شود و تا ساعت 20 ادامه خواهد یافت.

اریکه تصریح کرد: حضور بر مزار سردار سرلشکر علی هاشمی فرمانده شهید قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق(ع) و همرزمانش سردار شهید مهدی نریمی، سردار شهید حسن بهمنی و سردار شهید داریوش باقری کاهکش از دیگر برنامه‌های حضور خادمان حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در گلزار شهدای اهواز است.

معاون فرهنگی کانون فرهنگی هنری جوادالائمه (ع) اهواز با بیان اینکه به منظور گرامیداشت دهه کرامت برنامه‌هایی متنوعی با حضور خادمان حرم رضوی در شهرهای مختلف استان خوزستان برگزار خواهد شد، گفت: یکی از برنامه‌های معنوی تدارک دیده شده در زمان حضور خدام آستان قدس رضوی در استان خوزستان، برگزاری مراسم دعای پرفیض ندبه است که با حضور اقشار مختلف مردم در صبح جمعه 22 شهریور ماه در کنار پیکرهای مطهر شهدای تازه تفحص شده در معراج شهدای اهواز پادگان شهید علی محمودوند واقع در سه راه خرمشهر نرسیده به شهرک شهید میثمی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با تبریک ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، فرارسیدن دهه کرامت را به تمامی مسلمانان جهان تهنیت گفت و افزود: جمعی از خدام حرم رضوی به استان خوزستان سفر کرده‌اند و به مناسبت دهه کرامت در شهرهای مختلف حضور خواهند یافت.

این روحانی خوزستانی تصریح کرد: خادمان حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) صبح امروز از طریق فرودگاه بین‌المللی اهواز به خوزستان وارد شدند و مورد استقبال مسئولان استانی و مردم خونگرم و ولایت مدار خوزستان به ویژه اهوازی‌های قرار گرفتند.

وی برگزاری مراسم استقبال از خادمان حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در روز پنج شنبه 21 شهریور ماه را یکی دیگر برنامه این خدام در شهر اهواز عنوان کرد و افزود: این مراسم از خیابان سلمان فارسی (نادری) در مرکز شهر آغاز خواهد شد و در مسجد آیت‌الله جزایری اهواز واقع در خیابان امام خمینی(ره) به پایان می‌رسد.

معاون فرهنگی کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) اهواز از برگزاری مراسم استقبال از خدام حرم امام رضا(ع) در منطقه زرگان اهواز خبر داد و گفت: این برنامه بعدازظهر روز جمعه 22 شهریورماه از ساعت 18 تا 20 در این منطقه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین تعدادی از خادمان حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) به محله زویه اهواز می‌روند و در جشن میلاد فرخنده و مبارک هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت که با حضور مردم ولایت مدار این منطقه برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

اریکه گفت: حضور در کانون اصلاح تربیت اهواز از دیگر برنامه‌هایی که توسط خدام حرم رضوی در اهواز برگزار می‌شود و این خدام از ساعت 16 روز جمعه 22 شهریور ماه با زندانیان زیر 18 سال حاضر در این کانون دیدار خواهند کرد.

وی در ادامه به بیان برنامه‌های دیگر خدام آستان قدس رضوی در شهر اهواز پرداخت و گفت: جشن ملی نخبگان استان خوزستان در سالن اجتماعات سردار سرلشکر شهید علی هاشمی استانداری خوزستان، از دیگر برنامه‌هایی است که جمعی از خادمان حرم حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در آن حضور پیدا خواهند کرد و با جوانان و نخبگان استان دیدار می‌کنند.

معاون فرهنگی کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) اهواز بیان کرد: جشن دانش آموزی ولادت فرخنده حضرت علی بن موسی الرضا(ع) نیز از سوی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در روز شنبه 23 شهریور ماه از ساعت هشت صبح برگزار خواهد شد که جمعی از خدام آستان قدس رضوی نیز در این جشن حضور می‌یابند.

وی یادآور شد: تعدادی از این خدام در روز دوشنبه 25 شهریور ماه به شهرستان بهبهان سفر خواهند کرد و در جشن میلاد هشتمین امام شیعیان جهان با حضور اقشار مختلف مردم در قدمگاه آن حضرت در کنار کارخانه سیمان بهبهان شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/72010/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول