اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه شمالی:

شبکه طبرستان مشکل گیرنده‌های تلویزیونی سوادکوه شمالی را برطرف کند

فرماندار سوادکوه شمالی درباره گزارش پخش شده با موضوع مشکلات روستایی بورخانی گفت: صدا و سیمای مرکز مازندران دغدغه مردم روستاهای منطقه لفور درباره گیرنده‌های صدا و سیما را برطرف کند.

شبکه طبرستان مشکل گیرنده‌های تلویزیونی سوادکوه شمالی را برطرف کند

کمال رستمعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با تاکید بر اینکه حضور برنامه‌ریزی شده با هدف‌گذاری مشخص و حضور در روستاهای شهرستان سوادکوه شمالی در اولویت برنامه‌ها قرار داشته است، گفت: کمیته روستایی شهرستان سوادکوه شمالی برای بررسی و تلاش برای حل مشکلات روستاهای سوادکوه تشکیل شده است.

فرماندار سوادکوه شمالی به شیوه کار بازدید از روستاهای شهرستان سوادکوه شمالی اشاره کرد و افزود: اطلاع‌رسانی به دهیار و اعضای شورای اسلامی و تعیین روز مشخص برای حضور در روستا و جمع‌آوری اطلاعات همه جانبه و دعوت از مدیران استانی و شهرستانی مرتبط با مشکلات منطقه و شرکت در جلسه دهیار و شورای اسلامی و مردم و مسئولان در مسجد آن روستا در این فرایند وجود داشته است.

وی به برگزاری جلسات چهار ساعته برای بررسی و رایزنی و حل مشکلات روستاهای شهرستان سوادکوه شمالی اشاره و یادآوری کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و پاسخگویی مدیران به سوالات و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی نیز در این سفرها مورد نظر ما بوده است.

رستمعلی از فعالیت دبیرخانه پیگیری مصوبات حضور در روستاهای شهرستان سوادکوه شمالی در فرمانداری این شهرستان خبر داد و افزود: راه، آب، طرح هادی روستایی از مهم‌ترین اولویت‌های فرمانداری سوادکوه شمالی بوده است.

فرماندار سوادکوه شمالی با اشاره به بازدید و بررسی و پیگیری مشکلات 10 روستای سوادکوه شمالی با تنوع جغرافیایی در بخش‌ها و دهستان‌های مختلف، تصریح کرد: آخرین روستایی که مورد بازدید قرار گرفته است روستای محروم «ریکو» لفور سوادکوه بوده است که هشت کیلومتر پیاده‌روی داشت و مردم آن روستا نخستین هیئتی را از مسئولان برای بررسی مشکلات در این روستا مشاهده کرده‌اند.

رئیس شورای اداری شهرستان سوادکوه شمالی به پخش گزارشی از صدا و سیما با موضوع مشکلات روستای بورخانی دهستان لفور و با تاکید بر اینکه بازدید از این روستا در اولویت بازدیدهای آینده ما قرار دارد، خاطرنشان کرد: گزارش پخش شده با موضوع مشکلات روستایی بورخانی بدون هماهنگی با فرمانداری انجام شده است و انتظار حضور فرماندار در ساعت هفت عصر عقلانی نبوده است.

رستمعلی با اشاره به اینکه در عصر روزی که گزارشگر صدا و سیما انتظار حضور ما در فرمانداری را داشته است در جلسه استانداری حضور داشتم، گفت: مدیرکل صدا و سیمای استان و یا رئیس سازمان صدا و سیمای کشور هم نمی‌تواند مدعی شود که در همه لحظات در دفتر کارش حضور دارد.

وی با بیان اینکه اگر هماهنگی می‌کردند و من حضور نداشتم خبرنگار حق داشت انتقاد کند و برخی‌ها پشت صحنه این ماجرا هستند که بهتر است از تعامل سازنده امام جمعه، فرماندار، نمایندگان مجلس، شهردار و شورا و مسئولان برای توسعه شهرستان سوادکوه شمالی استفاده کنند، خاطرنشان کرد: حاضرم در جلسه عمومی بیشتر بودن اطلاعات خودم نسبت به دیگران را درباره لفور ارائه کنم.

رستمعلی با تاکید بر اینکه صدا و سیما دانشگاه است و باید به همه ما درس بدهد، افزود: در گزارش پخش شده صدا و سیما درباره یکی از روستاهای لفور سوادکوه شمالی و حضور خبرنگار در ساعت هفت عصر و نمایش درب بسته فرمانداری، حسن نیتی نمی‌بینم.

فرماندار سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه عدم پوشش گیرنده‌های صدا و سیما در منطقه لفور از دغدغه‌های ما و مردم آن است، تصریح کرد: صدا و سیما دغدغه مردم روستاهای منطقه لفور درباره گیرنده‌های صدا و سیما را حل کند.

انتهای پیام/86015/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول