اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز صورت گرفت

‌7 خانواده شهید شهرستان چابهار تقدیر شدند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار و کنارک گفت: ‌با اهدای لوح تقدیر از 7 خانواده شهید حادثه تروریستی تاسوعای حسینی شهرستان چابهار تقدیر شد.

‌7 خانواده شهید شهرستان چابهار تقدیر شدند

علی داورنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار داشت: به منظور گرامیداشت دهه کرامت و فرا رسیدن ولادت حضرت امام رضا (ع)، رئیس بنیاد شهید شهرستان چابهار امروز به اتفاق هیئت همراه در راستای اجرای طرح سپاس با تعداد 7 نفر از خانواده معظم شهدای حادثه تروریستی تاسوعای حسینی شهرستان از نزدیک دیدار کرد.

دراین دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار و کنارک اظهار داشت: کوچکترین وظیفه ما ادای احترام به خانواده معظم شهداست و ما خود را با حضور در منزل شهدا که محل رشد و تربیت آنان است، متبرک می‌سازیم.

داورنیا دیدار با خانواده شهدا را از توفیقات الهی دانست و افزود: شهدا در دوران دفاع مقدس همچون ستارگانی درخشیدند و مسیری که خداوند متعال برای رسیدن به جایگاه قرب خود مشخص ساخته بود به بهترین شکل و در کوتاه‌ترین زمان پیمودند و راه را برای دیگران مشخص کردند.

وی اظهار داشت: شهدای گرانقدر جان با ارزش خود را فدا کردند تا ارزشهای ناب اسلامی زنده بماند و این نشان از روح بلند معنوی و اعتقادی آنان داشت که آنچه به عنوان وظیفه می‌پنداشتند انجام دادند و خداوند آنان را به عنوان بندگان صالح خود انتخاب کرد و به درجه عظمای شهادت مفتخر ساخت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار و کنارک شهدا را حاضر و ناظر بر اعمال همگان دانست و بیان داشت: ما باید با اعمال خود راه پر فروغ شهدا را ادامه دهیم راهی که در وصایای شهدا بسیار به آن توصیه شده و آن تبعیت از ولی امر و ولایت فقیه و حرکت در این مسیر نورانی است.

داورنیا خاطرنشان کرد: امروز که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و سربلندی در جهان قرار دارد به برکت خون پاک شهداست.

وی در این دیدار با گرامی داشت یاد و خاطره تمامی شهدا به خصوص شهدای حادثه تروریستی تاسوعای حسینی شهرستان چابهار افزود: با توفیق الهی، حضور در جمع خانواده معظم شهدا موجب شادی روح می‌شود و رسیدگی به امور این عزیزان افتخار بزرگی است که باید با عشق صورت پذیرد.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار و کنارک تصریح کرد: امروز وظیفه ما تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا است و زنده نگه داشتن یاد شهدا ما را از انحرافات حفظ می‌کند.

داورنیا با اشاره به نقشه‌های دشمن در رویارویی با جمهوری اسلامی گفت: امروز دشمن ایران‌هراسی را در دستور کار خود قرار داده است که به یاری خداوند امروز با اقتدار و آمادگی کامل از کشور دفاع می‌کنیم و دشمن نمی‌تواند به جمهوری اسلامی ضربه بزند.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار و کنارک با تاکید بر این‌که امروز همه وظیفه دارند تا نسبت به زنده نگاه داشتن یاد و ادامه راه شهیدان تلاش کنند، اذعان داشت: شهدای انقلاب اسلامی همانند ریشه‌های درختی مستحکم هستند که این نظام را استوار نگه داشته‌اند و هیچ تندبادی قادر به تکان دادن آن نیست.

داورنیا خاطرنشان کرد: مدیون شهدا هستیم و باید تلاش کنیم نسل جوان بیش از پیش با فرهنگ شهید و شهادت آشنا شود زیرا انس با شهدا موجب بیمه شدن جوانان در برابر تهدیدهای جنگ نرم دشمنان می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار و کنارک با بیان اینکه شهدا منتظران واقعی امام زمان (عج) بودند، ابراز داشت: امروز اقتدار و پیشرفت‌های ما در عرصه‌های مختلف علمی و دفاعی مرهون جانفشانی شهدای انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه این دیدار تصریح کرد: با حضور در کنار خانواده شهدا، خود را متبرک کرده‌ایم و برای رفع مشکلات آنها اقدام خواهیم کرد .

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چابهار و کنارک همچنین افزود:در غالب کاروان زیارتی هیئت «محبین الرضا(ع)» 15 نفر از والدین خانواده شهدای شهرستان چابهار به سفر زیارتی و سیاحتی مشهد مقدس اعزام شده تا در این سفر 7 روزه علاوه بر برنامه های زیارتی بازدیدهای تفریحی از نقاط مختلف شهر مقدس مشهد را در برنامه دارند.

داورنیا اذعان داشت: در طرح ملی «سپاس» خادمان با مراجعه به منزل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ضمن خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و تکریم و تجلیل از مقام شهدا، مسائل ایثارگران را پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام/75007/خ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول