اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ساری:

نظارت بر سرویس‌های مدارس سخت‌گیرانه‌تر می‌شود

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری گفت: نظارت بر چگونگی فعالیت رانندگان سرویس‌های مدارس نسبت به سال گذشته سخت‌گیرانه‌تر می‌شود.

نظارت بر سرویس‌های مدارس سخت‌گیرانه‌تر می‌شود

احمد گوران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری با اشاره به اینکه برای سرویس‌های مدارس دو شرکت حمل و نقل تشکیل دادیم، اظهار داشت: این دو شرکت زیر نظر سازمان تاکسیرانی مرکز استان مازندران فعالیت می‌کنند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرستان ساری بیان کرد: برای رانندگانی که در حوزه سرویس‌های مدارس فعالیت می‌کنند، پروانه فعالیت صادر شد.

گوران با اشاره به اینکه به اندازه تقاضای مدیران مدارس و اولیای دانش‌آموزان سرویس‌های مدارس در اختیار مدارس مرکز استان مازندران قرار داده شد، گفت: تا آغاز سال تحصیلی جدید، تقاضای مدیران مدارس و اولیای دانش آموزان برای دریافت سرویس‌های مدارس پذیرفته می‌شد.

احتمال ساماندهی 600 سرویس مدارس در ساری

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 400 سرویس در اختیار مدارس شهرستان ساری قرار داشت، افزود: احتمال می‌دهیم که امسال حدود 600 سرویس در اختیار مدارس قرار دهیم که این تعداد بستگی به تقاضای مدیران مدارس دارد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرستان ساری با اشاره به اینکه تقاضای مدارس نسبت به دریافت سرویس‌ها نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، تاکید کرد: نظارت بر چگونگی فعالیت رانندگان سرویس‌های مدارس نسبت به سال گذشته سخت‌گیرانه‌تر می‌شود.

گوران بیان کرد: سرویس‌های مدارس باید به اندازه ظرفیت و استاندارد وسیله نقلیه خود دانش‌آموزان را پذیرش کنند که در غیر این صورت با رانندگان متخلف برخورد قانونی می‌شود.

پذیرش بیش از حد دانش‌آموزان غیرقانونی است

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برخی از رانندگان تاکسی از سوی مدیران مدارس ملزم به بیش از حد پذیرفتن دانش آموزان هستند، گفت: از سوی سازمان تاکسیرانی این کار غیرقانونی است و در صورت مشاهده با افراد مرتبط برخورد می‌شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرستان ساری تاکید کرد: رانندگان مجاز به پذیرش بیش از حد ظرفیت خودروی خود نیستند.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول