اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

واکنش رئیس خانه مطبوعات هرمزگان به نشستی غیرعلنی

هرگونه تفسیر و برداشت از نشست اخیر شورای بندرعباس رواست

رئیس خانه مطبوعات هرمزگان در پی واکنش به غیرعلنی برگزار شدن نشست امروز شورای بندرعباس که گویا منجر به انتخاب شهردار و تصویب چند مصوبه دیگر شده است، گفت: هرگونه تفسیر و برداشت از این نشست رواست.

هرگونه تفسیر و برداشت از نشست اخیر شورای بندرعباس رواست

شیرزاد عزتی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس ضمن بیان این جمله در ادامه اظهار داشت: نشست امروز شورای بندرعباس که گویا منجر به انتخاب شهردار نیز شده، از نظر خبرنگاران، غیرعلنی و محرمانه برگزار شده است.

وی به آنچه «ممانعت از حضور خبرنگاران» در نشست شورای شهر بندرعباس خواند انتقاد و تاکید کرد: از شورای شهر بندرعباس که منتخب مردم این شهر است چنین انتظاری نمی‌رفت که خبرنگاران را به عنوان نماینده افکار عمومی به نشست خود که به جرات می‌توان گفت مهم‌ترین نشست این شورا در دوره حیاتش است راه ندهد.

رئیس خانه مطبوعات هرمزگان همچنین به تماس خود با رئیس شورای شهر بندرعباس در این راستا اشاره و افزود: پس از تماس چند تن از خبرنگاران، با خانم ملایی تماس گرفتم و ایشان گفتند که من معتقد به حضور خبرنگاران در این نشست بودم و حتی شخصا نیز به چند تن از خبرنگاران اطلاع ‌رسانی کردم.

عزتی در ادامه به نقل از رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: وی تاکید کرده است به موضوع ممانعت از حضور خبرنگاران در نشست امروز شورا انتقاد دارد.

وی اضافه کرد: ملایی همچنین گفته است در صورت مشخص شدن فرد ممانعت کننده از حضور خبرنگاران در نشست امروز با وی برخورد جدی و قانونی می‌شود.

عزتی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه چند نفر از اعضای شورا سابقه رسانه‌ای دارند، افزود: دست کم از این افراد انتظار می‌رود که زمینه حضور نمایندگان افکار عمومی را در نشست‌های شورا بیش از پیش فراهم کنند نه اینکه بخواهند در فضایی غیر شفاف امور را به پیش ببرند.

رئیس خانه مطبوعات هرمزگان همچنین افزود: در دقایق گذشته خبرنگاران چند رسانه مطرح در استان طی تماس‌های مکرر خواهان بررسی و واکنش خانه مطبوعات در این زمینه شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: با توجه به اهمیت کار شورا انتظار می‌رود رئیس شورا و اعضای آن، اتفاق امروز را به طور شفاف و دقیق مورد بررسی و برآیند نتایج را در اختیار خانه مطبوعات و رسانه‌ها قرار دهند.

رئیس خانه مطبوعات هرمزگان در پایان با بیان اینکه رسانه‌ها همواره نگاهی موشکافانه و دقیق به امور و مدیریت شهری بندرعباس دارند، بیان داشت: نگاه مجموعه رسانه‌های استان کاملا حمایتی است و این مجموعه به دنبال هیچ تقابلی نیست.

یادآور می‌شود شورای شهر بندرعباس، طی نشستی که تاکنون هیچ اطلاعات رسمی از آن در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است، دست به انتخاب شهردار و بررسی چهار مصوبه از جمله موافقت با تیم‌داری شهرداری بندرعباس در لیگ دسته یک فوتبال زده است.

انتهای پیام/88001/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول