اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه کرامت صورت گرفت

آغاز عملیات اجرایی 13 پروژه مسکونی و تجاری اوقاف در فارس

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: به مناسبت دهه کرامت، عملیات اجرایی 13 پروژه مسکونی، تجاری، رفاهی و خدماتی اوقاف در استان فارس آغاز شده است.

آغاز عملیات اجرایی 13 پروژه مسکونی و تجاری اوقاف در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عبدالرضا عابد ظهر امروز در حاشیه آغاز عملیات اجرایی پروژه صدف موقوفه برفروشان شیراز در جمع خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: این پروژه‌ها با زیربنای 163 هزار و 520 متر مربع و هزینه‌ای بالغ بر 148 میلیارد تومان شامل 956 واحد تجاری، مسکونی، خدماتی و رفاهی است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد جدید سازمان اوقاف مشارکت با بخش خصوصی برای افزایش توان اقتصادی و عمرانی این سازمان است، افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای نیت واقفان در اجرای پروژه‌های اقتصادی و عمرانی گام بر می‌دارد.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که با همکاری بنیاد توسعه عمران موقوفات استان فارس همزمان شاهد آغاز عملیات اجرایی آن هستیم، شامل مجمتع‌های مسکونی 450 واحدی صدف، 260 واحدی دراک، 50 واحدی یاس، پلاک 39 و 40 گل‌ها، موقوفه مریم سلطان، پلاک 13 و 11 گل‌ها است.

عابد تصریح کرد: پروژه‌های مسکونی نسترن یک و دو، نسیم و نیز مجتمع تجاری غدیر کازرون، مهمان‌سرای اوقاف حسینیه آقا بابا خان، میدان تره بار، حمام معتمد لار و لامرد از جمله پروژه‌هایی است که به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه برای ارتقای زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی کشور به ویژه این نهاد مردمی با بخش خصوصی همکاری و تعامل برقرار می‌کند.

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: با مشارکت 22 تعاونی ادارات، دستگاه‌های دولتی و اجرایی این پروژه‌ها از 5 هزار و 300 واحد مسکونی در دست اجرا در استان فارس به 7 هزار و 700 واحد افرایش می‌یابد.

انتهای پیام/‌2448/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول