اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

معارفه سرپرست جدید اوقاف نوشهر

مراسم تودیع و معارفه سرپرست پیشین و جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نوشهر برگزار شد.

معارفه سرپرست جدید اوقاف نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، آئین تودیع و معارفه سرپرست پیشین و جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نوشهر برگزار شد.

فرماندار نوشهر در این جلسه با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی برای وقف اظهار داشت: افرادی هستند که در صدد کار خیر بوده اما آن عملی که می‌توانست در زمره اعمال باقی الصالحات قرار بگیرد و اجر و ثوابش تا ابد باقی بماند به دلیل آنکه آن فرد با وقف بیگانه بوده به صورت یک فعل منحصر در زمان با اجر و ثواب محدود در می‌آید.

محمدعلی قمی افزود: باید برای این دسته از افراد وقف به صورت صحیح فرهنگ‌سازی شود.

وی از زحمات حجت‌الاسلام رضایی تقدیر کرد که منشأ تغییرات خوبی در شهرستان نوشهر بوده است.

این مسئول با تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام رضایی سرپرست سابق اوقاف نوشهر گفت: مسئولان اوقاف بار بسیار سنگینی بر دوش دارند و امانت‌دار بزرگی هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز به سنگینی بار امانت مسئولان اوقاف اشاره کرد و گفت: همه به نوعی مسئول هستند و مسئولیت امانتی است که بر دوش همه مسئولان قرار می‌گیرد و خیانت در این امانت آثار بسیار زیان‌بار فردی و اجتماعی در پی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده نعمت عمر را یکی از ارزشمندترین نعمت‌ها برشمرد و ادامه داد: عمر مفید عمری است که در مسیر اطاعت از خدا و خدمت به دین صرف شود و عمر بابرکت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نمونه‌ای خوب از عمر مفید است.

وی با اشاره به ولادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت دهه کرامت گفت: انقلاب ما مدیون حضرت معصومه(س) است چرا که اگر آن حضرت وارد قم نمی‌شد حوزه علمیه و مراکز فقهی و اسلامی در قم واقع نمی‌شد و اگر حوزه علمیه شکل نمی‌گرفت حضرت امام(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی این‌گونه آموزش نمی‌دید و اگر امام نبود انقلاب رخ نمی‌داد پس انقلاب ما مدیون حضرت فاطمه معصومه(س) است.

علیزاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، از همه مسئولان نوشهر تقاضا کرد که امامزاده محمد (ع) این شهرستان را دریابند و نسبت به آن همت بیشتری به خرج بدهند.

به گزارش فارس، در حکمی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، بهزاد صادقی به عنوان سرپرست جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نوشهر معرفی شده و از زحمات حجت‌الاسلام شعبان رضایی سرپرست پیشین این اداره قدردانی شد.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول