اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست ستاد تنظیم بازار کرمان اعلام شد

قیمت هر کیلو تخم‌مرغ 4550 تومان

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: بر اساس اعلام تعاون روستایی قیمت هر کیلو تخم مرغ برای مصرف کننده 4 هزار و 550 تومان تصویب و از امروز اعمال می‌شود.

قیمت هر کیلو تخم‌مرغ 4550 تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن سلاجقه پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار استان کرمان اظهار داشت: 50 درصد تولید و توزیع تخم مرغ در استان کرمان توسط شرکت سیمرغ انجام می‌گیرد.

وی افزود: شرکت سیمرغ کرمان به دلایل متعدد تخم‌مرغ در شهرستان‌های استان کرمان توزیع نمی‌کند و به همین دلیل در شهرستان‌ها دچار کمبود تخم‌مرغ هستیم و در نظر داریم در کنار شرکت سیمرغ از دو مباشر دیگر استفاده کنیم تا بتوانیم نیاز بازار استان کرمان را تامین کنیم.

سلاجقه ابراز داشت: تخم‌مرغ توسط تعاون روستایی قیمت‌گذاری می‌شود و بر اساس اعلام تعاون روستایی قیمت هر کیلو تخم مرغ برای مصرف کننده 4 هزار و 550 تومان تصویب و از امروز اعمال شده است.

وی گفت: آخرین جلسه‌ای که در ارتباط با قیمت مرغ در تعاون روستای برگزار شد قیمت مرغ هر کیلو 200 تومان افزایش یافت و به هر کیلو 6 هزار و 500 تومان رسید.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان عنوان کرد: نمایشگاه پاییزه از 12 شهریورماه تا 22 شهریورماه با همکاری اصناف و امور صنفی شروع به کار کرد و با توجه به استقبال مردم از این نمایشگاه تا 26 شهریورماه تمدید شده است.

سلاجقه خاطر نشان کرد: نمایشگاه پاییزه کرمان از لحاظ کیفیت از نمایشگاه‌هایی که تاکنون برگزار شده بود بالاتر است، اگر چه انتقادات زیادی در زمینه این نمایشگاه شد که بیشتر آنها غیرمنصفانه بوده است.

وی تصریح کرد: سعی کرده‌ایم در این نمایشگاه فقط کالاهای مورد نیاز این مقطع زمانی توزیع شود تا هزینه‌های مردم پایین آورده شود.

سلاجقه افزود: در این نمایشگاه پاییزه 50 درصد پوشاک، 10 درصد کیف و کفش، 10 درصد لوازم‌التحریر و مواد غذایی توزیع شد و قیمت این کالاها در نمایشگاه پنج تا 10 درصد زیر قیمت بازار عرضه شده است.

انتهای پیام/80018/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول