اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طالقان:

تمام کالاهای اساسی در بازار موجود است

فرماندار شهرستان طالقان گفت: در حال حاضر تمام نیاز مردم به کالاهای اساسی و اجناس پر مصرف هم اکنون در بازار موجود است.

تمام کالاهای اساسی در بازار موجود است

ساسان دلاویز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طالقان اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه مهر ماه هستیم، طی هفته‌های گذشته تقاضا برای برخی از اقلام به ویژه کالاهای ضروری و پر مصرف افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: ما احتمال این افزایش تقاضا را می‌دادیم و از چند ماه قبل برای این روزها و تامین مایحتاج ضروری مردم برنامه‌ریزی لازم از سوی فرمانداری و دستگاه‌های مسئول از جمله اداره صنعت، معدن و تجارت انجام شده است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان طالقان افزود: در همین راستا کالاهای اساسی و پر مصرف از جمله مواد غذایی مانند، گوشت، روغن، حبوبات، برنج، قند و شکر، لبنیات، انواع میوه و شیرینی‌های مختلف برای عرضه در هفته‌های پایانی شهریور تامین شده و هم اکنون در بازار موجود است.

*نظارت بر عرضه پوشاک و لوازم‌التحریر در طالقان

دلاویز افزود: همچنین با توجه به اینکه در آستانه فصل بازگشایی مدارس هستیم، برای تامین نیاز مردم به ویژه دانش‌آموزان به کیف و کفش و پوشاک و لوازم‌التحریر نیز برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته و هم اکنون تمام مایحتاج ضروری مردم در بازار موجود است.

وی تاکید کرد: مردم از این بابت هیچ نگرانی نداشته و کالاهای اساسی و مورد نیاز خود را می‌توانند از بازار تهیه کنند.

* افزایش نظارت بر قیمت کالاها در طالقان

دلاویز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همچنین در این ایام و با توجه به افزایش تقاضاها این احتمال وجود داشت که برخی از واحدهای صنفی اقدام به افزایش غیر قانونی و کاذب قیمت‌ها کنند که برای کنترل مناسب بازار نیز تمهیدات ویژه‌ای در طالقان اندیشیده شده است.

وی تاکید کرد: طی هفته‌های اخیر نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و نظارت بر قیمت و کیفیت کالاها با نظارت‌های عمومی و بازرسی‌های نامحسوس افزایش یافته است.

فرماندار طالقان گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده شاهد ثبات و نظم خوبی در بازار هستیم و مردم از این بابت هیچ نگرانی ندارند.

وی در پایان اعلام کرد: نظارت بر قیمت‌ها و همچنین عرضه مناسب کالاهای مورد نیاز مردم تا اواسط مهر ماه به صورت ویژه و بی‌وقفه تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/2302/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول