اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 8 اصفهان:

بوستان‌های مارچین و کوجان به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: بوستان‌های محلات مارچین و کوجان به زودی در منطقه هشت شهرداری اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

بوستان‌های مارچین و کوجان به بهره‌برداری می‌رسد

فرهاد جلیل‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: سیاست شهرداری در ارتباط با پروژه‌های عمرانی بر مبنای محله محوری است و با توجه به سرانه پایین فضای سبز در محلات، احداث دو بوستان مارچین و کوجان در دستور کار شهرداری منطقه هشت قرار گرفت.

وی ادامه داد: بوستان محله مارچین در زمینی به مساحت 4 هزار و 750 متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 50 میلیون ریال در دست اجرا است و در حال حاضر نیز 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار منطقه هشت شهرداری اصفهان تصریح کرد: بوستان محله کوجان نیز با مساحتی بالغ بر 2 هزار و 760 متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 970 میلیون ریال احداث شده است.

این مسئول اضافه کرد: در منطقه هشت اقدام به احداث پنج فرهنگسرا کردیم که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

جلیل‌فر تاکید کرد: فرهنگسرای بانوان فروغی در زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع در حال احداث است و هزینه‌ای بالغ بر 7 میلیارد ریال در برداشته و تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اذعان داشت: فرهنگسرای کوجان نیز در محله کوجان ودر زمینی به مساحت 2 هزار مترمربع در حال احداث است و تاکنون 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار منطقه هشت شهرداری اصفهان متذکر شد: فرهنگ‌سرای کساره نیز در زمینی به مساحت 2 هزار و 215 متر مربع در حال احداث است که تاکنون 83 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد؛ همچنین ذکرخانه کوجان با 40 درصد پیشرفت فیزیکی تا 4 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/63021/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول