اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 8 اصفهان خبر داد

بهره‌برداری از 5 فرهنگسرای جدید تا پایان سال جاری

شهردار منطقه 8 اصفهان از بهره‌برداری از پنج فرهنگسرا در منطقه 8 تا پایان سال جاری خبر داد.

بهره‌برداری از 5 فرهنگسرای جدید تا پایان سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای روابط عمومی شهرداری اصفهان، فرهاد جلیل‌فر با اعلام این مطلب اظهار داشت: احداث 6 فرهنگسرا در سال 92 در دستورکار شهرداری منطقه 8 قرار دارد که پنج فرهنگسرا در سال جاری و یک فرهنگسرای دیگر سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به فرهنگسراهای در حال احداث در منطقه افزود: احداث فرهنگسرای بانوان فروغی، کساره، کوجان، بهرام آباد، سالن مطالعه گلستان و ذکر خانه کوجان در سال جاری در دستورکار شهرداری منطقه 8 قرار دارد.

شهردار منطقه 8 تصریح کرد: فرهنگسرای بانوان فروغی در زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع در حال احداث است که هزینه‌ای بالغ بر 7 میلیارد ریال دربرداشته است.

جلیل‌فر عنوان کرد: فرهنگسرای بانوان فروغی تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان داشت: فرهنگسرای کساره نیز در زمینی به مساحت دو هزار و 215 متر مربع در حال احداث است که تاکنون 83 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار منطقه 8 از احداث فرهنگسرای کوجان نیز خبر داد و متذکر شد: فرهنگسرای کوجان در محله کوجان در زمینی به مساحت دو هزار متر‌مربع در حال احداث است که تاکنون 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال تا 9 ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

جلیل‌فر اذعان داشت: همچنین ذکر خانه کوجان با 40 درصد پیشرفت فیزیکی تا 4 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: سالن مطالعه گلستان نیز با 300 متر زیربنا و با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال 100 تکمیل و آماده بهره‌برداری است.

شهردار منطقه 8 از احداث فرهنگسرای بهرام‌آباد نیز خبر داد و یادآور شد: این فرهنگسرا در زمینی به مساحت یک هزار و 500 متر در حال احداث است و تا سال آینده تکمیل و در اختیار شهروندان منطقه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2301/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول