اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اسبق مرکز مطالعات جنگ سپاه:

نیروهای مسلح در بالاترین سطح آمادگی هستند

رئیس اسبق مرکز مطالعات و تحقیقات جنگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دامنه جنگ احتمالی در سوریه گسترده‌تر از مرزهای سوریه خواهد بود و به‌نوعی جنگ منطقه‌ای به‌وجود می‌آید و اعتراضات گسترده جهانی رخ خواهد داد.

نیروهای مسلح در بالاترین سطح آمادگی هستند

محمد کرمی‌راد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: پیروزی‌های ارتش سوریه و ناکامی تروریست‌ها موجب شده خیال آمریکا از بابت حاشیه امن اسرائیل راحت نباشد.

کرمی‌راد ادامه داد: تروریست‌ها وعده‌های زیادی به اربابان خود داده بودند، اما با هوشیاری مردم سوریه کاری از پیش نبردند و آمریکا از این شیوه برای دنبال کردن اهداف شوم خود ناامید شده است.

جنگ نیابتی اسرائیل در سوریه توسط تروریست‌هایی از 82 کشور

این فرمانده نظامی دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه تکفیری‌ها از 82 کشور تروریست برای جنگ نیابتی اسرائیل در سوریه جمع کرده‌اند، افزود: در صورت ماجراجویی آمریکا در سوریه، اعتراضات گسترده جهانی به‌وجود خواهد آمد.

رئیس اسبق مرکز مطالعات و تحقیقات جنگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دامنه جنگ احتمالی در سوریه گسترده‌تر از مرزهای سوریه خواهد بود و به‌نوعی جنگ منطقه‌ای به‌وجود می‌آید.

نیروهای مسلح در بالاترین سطح آمادگی هستند

وی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطح آمادگی روحی و دفاعی هستند، عنوان کرد: امروز توان مقابله با هر گونه تهدید را داریم.

این استاد دانشگاه پیامد حمله به سوریه را پیش از هر چیزی به ضرر رژیم جعلی صهیونیستی دانست و افزود: آمریکا با چنین اقداماتی نشان می‌دهد که به حقوق بشر پایبند نیست و این موضوع فقط یک شعار دروغین است که سر می‌دهد.

بیداری اسلامی مهم‌ترین عامل دستپاچگی آمریکاست

کرمی‌راد بیداری اسلامی را مهم‌ترین عامل دست‌پاچگی آمریکا عنوان کرد و ابراز داشت: از سال‌های دور نظریه‌پردازان غرب مبحث جنگ تمدن‌ها را مطرح کردند که راه‌برد درازمدت آمریکا را نشان می‌داد و برخی از نظریه‌پردازان نیز از تجزیه قومی و چند شکلی کردن کشورها صحبت می‌کردند و این حاکی از نگرانی غرب از آینده خود بود.

به گفته نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، روحیه جنگ‌طلبی آمریکا موجب شد هزینه‌های هنگفتی در طول دوره حضورش در عراق و افغانستان متحمل شود.

حمله آمریکا به عراق بر اساس بهانه‌ای واهی بود

وی حمله آمریکا به عراق را بر اساس بهانه‌ای واهی توصیف کرد و اظهار داشت: آمریکا در عراق و افغانستان در باتلاق حماقت خود گیر کرد و نوع رفتار آمریکا استمرار توسعه‌طلبی یک جانبه‌ای است که ادعای کدخدای جهانی بودن را دارد.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: امام راحل با نگاه ژرف و الهی خویش، پیش‌بینی کرده بودند که روزی خواهد آمد هیمنه استکبار جهانی فرو بریزد.

رئیس اسبق پژوهشکده علوم دفاعی و امنیت ملی دانشگاه امام حسین (ع) جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه و هشت روزه را صحنه به خواری کشیدن بیش از پیش اسرائیل جنایتکار بیان کرد.

آمریکا دنیا را برای تضمین آینده اسرائیل به آشوب کشیده است

کرمی‌راد تصریح کرد: تمام مشکلاتی که آمریکا امروز در دنیا به‌وجود آورده، به‌خاطر امن ساختن آینده رژیم اشغال‌گر قدس است و البته از فروش تسلیحات نظامی به کشورهای حوزه خلیج فارس، درآمد زیادی کسب می‌کند.

وی با اشاره به دنبال کردن موضوع شیعه هراسی توسط آمریکا ادامه داد: حاکمان مرتجع منطقه و مفتی‌های مفت‌خور با صدور فتواهای غیرانسانی درصدد ضایع کردن حق مردم سوریه هستند.

انتهای پیام/2700/ب40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول