اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های خراسان شمالی:

عضو کودک کتابخانه بجنورد 50 کتاب را خلاصه‌نویسی کرد

مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی گفت: 50 کتاب بخش کودک کتابخانه علامه دهخدا در بجنورد توسط عضو فعال و کودک کتابخوان خلاصه‌نویسی شد.

عضو کودک کتابخانه بجنورد 50 کتاب را خلاصه‌نویسی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، حمید یزدان‌پناه اظهار کرد: مهدیه رحیمی، عضو کودک و فعال کتابخانه عمومی علامه‌دهخدا از دبستان شاهد فاطمه‌الزهرا(س) شهرستان بجنورد توانست بخشی از اوقات فراغت خود در تابستان را به مطالعه کتاب و خلاصه‌نویسی 50 نسخه از آن اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه مطالعه و کتاب‌خوانی، بهترین روش تفریحی در جهت افزایش دانش و آگاهی و کسب شناخت است، افزود: تابستان و ایام تعطیلات مراکز آموزشی، فرصت مناسبی برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است.

یزدان‌پناه با تاکید بر اهمیت ترویج مطالعه از سنین کودکی گفت: دستگاه‌های دست‌اندرکار با تمرکز بیشتر بر روی مطالعه و کتاب‌خوانی جامعه هدف خود می‌توانند یاریگر کتابخانه‌های عمومی در جهت افزایش شاخص عضو و مطالعه باشند.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی کتاب‌خوانی، خلاصه‌نویسی، نقاشی و ... را برخی از برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌ها برای تشویق افراد به امر کتاب و کتاب‌خوانی عنوان کرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی گفت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها، اهمیت و توجه بهتر و بیشتر بچه‌ها به امر کتاب و کتاب‌خوانی و تشویق آن‌ها به عضویت در کتابخانه‌ها و شرکت در برنامه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: بخش کودک کتابخانه عمومی علامه دهخدا در شهرستان بجنورد با 200 عضو کودک تعداد 2 هزار و 253 نسخه کتاب کودک دارد.

انتهای پیام/63002/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول