اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار زیراب سوادکوه:

اعضای نخستین شورای بخش زیراب معرفی شدند

بخشدار زیراب سوادکوه از معرفی پنج عضو شورای بخش جدید‌التأسیس زیراب خبر داد.

اعضای نخستین شورای بخش زیراب معرفی شدند

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حشمت‌الله سمیعی امشب در جلسه انتخاب اعضای شورای بخش زیراب با تأکید بر اینکه شورای بخش به عنوان یکی از بازوان مهم بخشداری باید در افزایش خدمات‌رسانی به روستاها فعالیت کند، گفت: اعضای شورای بخش باید افرادی کلان‌نگر، متعهد و با برنامه‌ریزی‌های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی مناسب باشند.

بخشدار زیراب با اشاره به لزوم بازدیدهای مستمر و مشترک بخشداری و شورای بخش از روستاهای زیراب، افزود: در بازدید از روستاها باید به رصد، طبقه‌بندی کردن مشکلات، موانع، توانمندی‌ها، اولویت‌بندی مناسب و برنامه‌ریزی برای اجرایی کردن توانمندی‌ها و حل مشکلات اقدام کرد.

وی با اشاره به حضور 17 نماینده شوراهای اسلامی روستاهای بخش زیراب برای برگزاری انتخابات تعیین پنج عضو شورای بخش، تصریح کرد: آیت‌الله ولی‌نژاد به عنوان رئیس، قاسم عمادی به عنوان نائب رئیس، غلامحسین عزیزی به عنوان منشی، حمید امیری به عنوان نماینده شورای بخش در شورای شهرستان و رستمعلی رستمی به عنوان عضو شورای بخش زیراب تعیین شدند.

سمیعی به برنامه‌ریزی اولیه برای برگزاری جلسات مشترک با شورای بخش زیراب اشاره کرد و متذکر شد: برگزاری جلسات و بازدیدهای مشترک از هفته آینده آغاز می‌شود.

انتهای پیام/86015/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول