اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اصفهان:

مدیریت شهری فعالیت‌های شورا‌های گذشته را ارزیابی کند

فرماندار اصفهان گفت: مدیریت شهری باید فعالیت شورا‌ها را در گذشته ارزیابی کند و باید به این نکته توجه شود که آیا شورا‌ها در گذشته از تمام ظرفیت‌های موجود در اختیار خود استفاده کرده‌اند.

مدیریت شهری فعالیت‌های شورا‌های گذشته را ارزیابی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فضل‌الله کفیل ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر با اشاره به مهم‌ترین مطالبات مردم اصفهان اظهار داشت: بحث آب، رسیدگی به وضعیت حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست از مهم‌ترین مطالبات و دغدغه‌های مردم اصفهان تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به این مطالبات باید جزو نخستین اولویت‌های برنامه‌ای شورای شهر اصفهان باشد، اضافه کرد: همچنین رعایت عدالت در ارائه خدمات و توجه ویژه به مسائل فرهنگی نیز از دیگر مطالبات مردم اصفهان است و شورای چهارم اصفهان باید به این موارد توجه ویژه داشته باشد.

فرماندار اصفهان با تاکید بر اینکه نگاه به آینده و افق دور‌دست باید محور فعالیت تمام مدیران و مسئولان باشد، تصریح کرد: شورا باید با آغاز فعالیت خود به داشته‌های قانونی، ساختار‌ها و منابع موجود در اختیار خود توجه کند.

این مسئول با اشاره به اینکه مدیریت شهری باید فعالیت شورا‌ها را در گذشته ارزیابی کند و باید به این نکته توجه شود که آیا شورا‌ها در گذشته از تمام ظرفیت‌های موجود در اختیار خود استفاده کرده‌اند، ادامه داد: در حال حاضر اصفهان با تمام پیشرفت‌هایی که داشته، هنوز با رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیاری دارد.

کفیل با بیان اینکه شورا‌ها بهترین محل برای تصمیم‌گیری هستند و استفاده از ظرفیت‌های شورایی برای ارتقای وضعیت کشور باید در دستور کار تمام مسئولان امر قرار بگیرد، تاکید کرد: استفاده از ظرفیت‌های شورایی راهکاری برای کاهش فاصله‌های موجود تا دست‌یابی به نقطه ایده‌آل است.

انتهای پیام/63004/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول