اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنگرود خبر داد

اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی لنگرود

فرماندار لنگرود از اختصاص بالغ بر 10 میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی این شهرستان با 20 درصد افزایش نسبت به سال گذشته خبر داد.

اختصاص 10 میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی لنگرود

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، کمال محمدبیگی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: همه ما مدیون شهدا هستیم و اگر رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنها نبود امروز در جایگاه خدمتگزاری نبودیم.

وی با بیان اینکه گزارش‌های واقعی در هفته دولت به مردم ارائه شد، افزود: تنها خدمت بی‌منت به مردم برای مسئولان ماندگار است.

فرماندار لنگرود با تصریح بر اینکه مردم و مسئولان به گردن یکدیگر حق دارند، خاطرنشان کرد: تمام مشکلات یک‌شبه برطرف نمی‌شود و باید در برخورد با مردم صادق بود.

وی با تأکید بر نظم و انضباط مسئولان یادآور شد: از ویژگی‌های اساسی مدیر اسلامی، تعهد و تخصص است و مسئولان باید همواره این اصل را مدنظر داشته باشند.

محمدبیگی از مسئولان اداره‌ها خواست با هماهنگی و اطلاع قبلی به مرخصی بروند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان در پاسخگویی به نامه‌ها سهل‌انگاری نکنند، افزود: نباید تلفن همراه مسئولان در روزهای جمعه خاموش باشد و برای مواقع بحرانی باید در دسترس باشند.

فرماندار لنگرود درباره قطع آب، برق، گاز و تلفن مردم گفت: نباید این قطعی‌ها درباره مشترکان بدهکار بدون اطلاع قبلی صورت گیرد.

وی با اشاره به مسکن مهر لنگرود خاطرنشان کرد: در فاز جدید تا‌کنون 300 واحد به فروش رفته است و متقاضیان می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و واحدهای باقیمانده را خریداری کنند.

محمدبیگی به وضعیت بودجه امسال پروژه‌های عمرانی شهرستان لنگرود اشاره کرد و افزود: این بودجه در 16 فصل با 38 برنامه و 166 پروژه با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان تعیین شده و در مقایسه با سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

وی، آبرسانی به بخش اطاقور لنگرود را از جمله اقدام‌های در دست اجرا عنوان کرد و یادآور شد: با آبرسانی به اطاقور یکی از خدمات ماندگار برای مردم این منطقه صورت می‌گیرد.

این مسئول، رضایت مردم از مسئولان شهرستان را بیش از 95 درصد عنوان کرد و گفت: لنگرود به اعتراف بیشتر مدیران کل استان، هماهنگ‌ترین و متحدترین اداره‌های گیلان را دارد.

انتهای پیام/84002/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول