اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین رئیس پلیس آگاهی فارس خبر داد

کشف یک‌میلیارد ریال کالای قاچاق در فارس

جانشین رئیس پلیس آگاهی فارس از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش یک‌میلیارد ریال در این استان خبر داد.

کشف یک‌میلیارد ریال کالای قاچاق در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ محمد پناهی‌منش اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان فارس هنگام گشت‌زنی در جاده بوشهر به شیراز و کنترل خودروهای عبوری به یک کامیونت مظنون شدند و خودرو را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: پس از متوقف کردن خودرو، آن را به مقر اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل کردند و در بازرسی از خودرو 2 هزار فلاکس و 50 تلفن رومیزی خارجی به ارزش تقریبی یک‌میلیارد ریال کشف شد.

جانشین رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: در تحقیقات مشخص شد این محموله کالای قاچاق از شهرستان بوشهر به مقصد شیراز بارگیری شده بود.

پناهی‌منش خاطرنشان کرد: کالای قاچاق کشف شده که فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبته گمرکی بود، برای ارزیابی به اداره کل گمرکات استان فارس ارسال شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

دستگیری توزیع‌کنندگان اقلام ضد فرهنگی در شیراز

سه توزیع کننده اقلام ضدفرهنگی در شیراز دستگیر و تعداد بسیاری «سی‌دی» غیرمجاز از آنان کشف شد.

سرپرست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس با اعلام این خبر گفت: در اجرای طرح جمع‌آوری اقلام ضدفرهنگی در سطح شهر شیراز، برخورد با افرادی که به صورت دست‌فروش در معابر عمومی اقدام به فروش و عرضه سی‌دی‌های غیرمجاز می‌کنند، در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی فارس قرار گرفت.

سرهنگ علی ذوالقدر افزود: پس از شناسایی مکان‌های آلوده به این کار در شیراز، اکیپی از ماموران با عزیمت به خیابان‌های عفیف آباد، زند، توحید، انوری و میدان شهرداری،‌ برای دستگیری توزیع‌کنندگان اقلام ضدفرهنگی وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: در این مورد سه توزیع‌کننده این اقلام دستگیر و از آنان تعداد بسیاری «سی دی» غیرمجاز کشف شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: متهمان دستگیر شده به همراه اقلام مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/‌2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول