اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز:

باند قاچاق انسان در مهریز منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز از انهدام باند قاچاق انسان خبر داد و گفت: هفت نفر از اعضای اصلی باند که اقدام به حمل و انتقال اتباع بیگانه به مرکز کشور می‌کردند، دستگیر شدند.

باند قاچاق انسان در مهریز منهدم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان یزد،  منوچهر نصیری اظهار داشت:‌ ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مهریز با همکاری یگان تکاوری، در اقدامی پلیسی، پنج دستگاه خودروی سبک و سنگین را توقیف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروها، 170 نفر از اتباع بیگانه فاقد کارت تردد و مجوز اقامت که قصد ورود به مرکز کشور را داشتند، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز تصریح کرد: در این راستا هفت نفر از اعضای باند قاچاق اتباع بیگانه دستگیر و به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تحویل داده شدند.

نصیری همچنین در مورد شیوه ورود اتباع به شهرستان مهریز بیان داشت: مهاجران توسط خودروهای سنگین تا نزدیکی‌های ایست و بازرسی وارد شده و پس از آن به صورت پیاده و با استفاده از تاریکی شب اقدام به ادامه مسیر می‌دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهریز ادامه داد: نظر به اهمیت موضوع و گستردگی فعالیت قاچاق اتباع بیگانه غیرمجاز در شهرستان مهریز، تمامی محل‌های تردد آنان توسط پلیس تحت نظر قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اتباع بیگانه دستگیر شده برای طرد از کشور به اردوگاه یزد تحویل داده شدند.

انتهای پیام/2464/ح/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول