اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا:

2600 نفر از خدمات بیمه اجتماعی روستاییان در بویین زهرا بهره‌مند هستند

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا گفت: بیش از 2 هزار و 600 نفر از افراد زیرپوشش شرکت‌های تعاون روستایی این شهرستان از خدمات بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر بهره‌مند هستند.

2600 نفر از خدمات بیمه اجتماعی روستاییان در بویین زهرا بهره‌مند هستند

علی محمدزادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار کرد: طبق آمار اسامی شش شرکت کارگزاری بیمه در سطح شهرستان و 2 هزار و 648 نفر به صورت بیمه شده قطعی تا پایان مرداد‌ ماه سال جاری به ثبت رسیده است.

وی افزود: همچنین بیمه 659 مورد تمدید شده و 216 مورد نیز بیمه رانندگان روستایی است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اهداف و مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اضافه کرد: بیمه اجتماعی نوعی بیمه دولتی است که از اعضای خانواده‌ها هنگام بروز اتفاقات گوناگون از جمله بیماری، حوادث، پیری، فوت و بیکاری که منجر به قطع یا کاهش معیشت آن‌ها می‌شود، حمایت می‌کند.

محمدزادگان اضافه کرد: بدون شک شایسته است به روستاییان که قشر عظیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند از سوی مسئولان توجه و حمایت بیشتری شود.

این مسئول در خصوص شرکت‌های زیرپوشش اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا گفت: 16 تعاونی روستایی، یک تعاونی روستایی زنان، چهار تعاونی روستایی کشاورزی و سه تعاونی تولید در حال حاضر زیرپوشش این اداره به روستاییان و کشاورزان ارائه خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/2667/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول