اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهر ماه امسال صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی بهزیستی در قزوین

مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: مرحله استانی جشنواره بزرگ فرهنگی آموزشی قرآن و عترت جامعه هدف بهزیستی استان قزوین در مهر ماه امسال برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره بزرگ قرآنی بهزیستی در قزوین

حسین افشارمقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: برگزاری مرحله استانی جشنواره بزرگ فرهنگی آموزشی قرآن و عترت جامعه هدف بهزیستی از جمله فعالیت‌های فرهنگی اداره کل بهزیستی استان قزوین محسوب می‌شود.

وی بستر مناسب برای شکل‌گیری فعالیت‌های گروهی هدفمند، توسعه و تعمیق فرهنگ قرآنی شامل بینش‌ها، ارزش‌ها و دستورالعمل‌های الهی در عرصه اندیشه و عمل مبتنی بر تعالیم انسان‌ساز اهل‌بیت (ع)، ارتقای اخلاق معنوی و ارتباط جامعه هدف بهزیستی با قرآن و افزایش جایگاه فرهنگی و دینی کارمندان اداره کل بهزیستی استان قزوین را از جمله اهداف این جشنواره عنوان کرد.

مدیرکل بهزیستی قزوین نهادینه کردن فرهنگ حیات‌بخش قرآن کریم در جامعه، تبیین و ارائه روش نوین برپایی نظام زیستی مبتنی بر آموزه‌های قرآنی و اعمال مدیریت قرآنی، فراهم‌آوری بسترهای مناسب برای تولید دانش، نهادینه کردن پژوهش و افزایش توان علمی پژوهشگران در مسیر نورانی قرآنی را از دیگر اهداف جشنواره یاد شده نام برد.

افشارمقدم بیان کرد: با برگزاری مرحله استانی جشنواره بزرگ فرهنگی آموزشی قرآن و عترت مدل و الگوی اخلاقی و رفتاری قرآنی به جامعه هدف بهزیستی معرفی می‌شود و می‌توانند از آن در شئونات مختلف اجتماعی و فردی زندگی استفاده مطلوبی کنند.

این مسئول ادامه داد: همچنین این جشنواره درک و آگاهی جامعه هدف بهزیستی به آموزه‌های قرآنی را ارتقا می‌دهد تا آنها با استفاده از این مکانیزم مشکلات اجتماعی و عاطفی خود را به راحتی برطرف کنند.

مدیرکل بهزیستی قزوین عملکرد اداره کل بهزیستی قزوین در حوزه فرهنگی و دینی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این اداره کل در تبیین و ترویج مفاهیم معنوی بین مددجویان تلاش مضاعفی می‌کند.

افشارمقدم با اشاره به اینکه هر ساله مرحله استانی جشنواره بزرگ فرهنگی آموزشی قرآن و عترت جامعه هدف بهزیستی استان قزوین برگزار می‌شود، عنوان کرد: از نفرات برگزیده هر رشته این جشنواره با حضور مسئولان ارشد استانی تقدیر و تجلیل می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مرحله کشوری جشنواره بزرگ فرهنگی آموزشی قرآن و عترت جامعه هدف بهزیستی در سال جاری برگزار می‌شود، اذعان کرد: نفرات برتر هر رشته مرحله استانی جشنواره یاد شده به این جشنواره راه می‌یابد.

مدیرکل بهزیستی قزوین یادآور شد: مسئولان مربوطه در اداره کل بهزیستی استان قزوین با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم در برگزاری باشکوه‌تر مرحله استانی جشنواره بزرگ فرهنگی آموزشی قرآن و عترت جامعه هدف بهزیستی در قزوین تلاش مضاعفی می‌کنند تا این جشنواره به خوبی در این استان برگزار شود.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول