اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس:

حل مشکلات البرز نیازمند وحدت مردم و مسئولان است

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات این استان در سایه وحدت همه مردم و مسئولان برطرف می‌شود.

حل مشکلات البرز نیازمند وحدت مردم و مسئولان است

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید کیایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: طی سال‌های اخیر به ویژه پس از تاسیس استان البرز و جدا شدن شهرستان‌های این استان از تهران، شاهد خدمات‌رسانی خوبی به مردم ساکن منطقه بودیم.

وی تصریح کرد: در این زمینه دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین شوراهای شهر و روستا تلاش بسیاری برای رفع مشکلات استان و توسعه البرز انجام داده‌اند که دستاوردهای آن برای مردم ملموس است.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در خانه ملت افزود: با وجود همه این تلاش‌ها باز هم شاهد هستیم که تا رسیدن به نقطه مطلوب و رفع کامل مشکلات و کاستی‌ها باید تلاش بیشتری از سوی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مسئول صورت گیرد و به طور قطع در این زمینه همراهی و تعامل خود مردم ضروری است.

کیایی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که چه گزینه‌ای برای استانداری البرز مناسب است؟ گفت: انتخاب و انتصاب استاندار در حوزه وظایف دولت و وزارت کشور است و در این زمینه آنها باید اقدام کرده و استاندار را معرفی کنند.

وی متذکر شد: از سوی دیگر هنوز تغییر استاندار فعلی قطعی نشده و تا زمانی که استاندار فعلی مشغول فعالیت است، همه باید مدیران استان را در هر سمت و جایگاهی هستند برای حل مشکلات مردم حمایت کنیم.

* البرز شرایط و ویژگی‌های خاصی دارد

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: استان البرز دارای شرایط و ویژگی‌های خاصی است، از جمله اینکه تراکم جمعیتی و حضور اقوام و فرهنگ‌های مختلف در این استان، شرایط این استان را با دیگر استان‌های کشور متفاوت کرده است.

کیایی‌نژاد گفت: به عنوان نمونه اکثر مردم استان‌های دیگر به غیر از شهرهای بزرگ مانند تهران، از یک قوم و فرهنگ هستند، اما در البرز ا اقوام و فرهنگ‌های مختلف که اکثر آنها به این منطقه مهاجرت کرده‌اند، حضور داشته و هر کدام از آنها نیز خواسته‌ها و نیازهای خود را دارند.

وی تاکید کرد: به طور قطع اداره این استان با دیگر استان‌های کشور تفاوت‌هایی دارد که امیدواریم مسئولان در زمان انتخاب استاندار به این ویژگی‌ها توجه کنند.

کیایی‌نژاد ادامه داد: از سوی دیگر استان البرز نیازمند مدیری است که ضمن آشنایی با شرایط فوق، بتواند وحدت و همدلی را در میان مردم و مسئولان گسترش داده و این استان بدون هماهنگی و همکاری مردم نمی‌تواند توسعه یافته و پیشرفت کند.

وی در پایان گفت: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی این ویژگی‌ها را به مسئولان ارشد دولت اطلاع داده و امیدواریم در صورت تغییر استاندار البرز، فردی کارآمد و توانمند برای اداره البرز معرفی و منصوب شود.

انتهای پیام/2302/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول