اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی خوزستان:

امیدواریم با انتصاب شهردار جدید شرایط تغییر کند

مدیر خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی خوزستان گفت: امیدوار هستیم با شروع به کار چهارمین دوره شورای شهر و انتخاب شهردار جدید تا حدودی شرایط تغییر کند.

امیدواریم با انتصاب شهردار جدید شرایط تغییر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، کمال دویده در حاشیه دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی کشور از سازمان نظام مهندسی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی خوزستان ارتباط خوبی با سازمان مسکن و شهرسازی برقرار کرده، اما با شهرداری رابطه خوبی نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم با شروع به کار چهارمین دوره شورای شهر و انتخاب شهردار جدید تا حدودی شرایط تغییر کند و تعاملات خوبی برقرار شود.

مدیر خدمات مهندسی سازمان نظام مهندسی خوزستان خاطرنشان کرد: هدف بزرگ ما در این سازمان این بود که شیوه نامه ماده 33 را در بخش طراحی، اجرا و نظارت بر ساخت و ساز اجرایی کنیم که در بخش اجرا هنوز نتوانسته‌ایم ورود کنیم، اما در طراحی و نظارت کارهای خوبی انجام شده است.

این مسئول اضافه کرد: درصدد هستیم یک وحدت رویه در زمینه خدمات مهندسی در تمام استان اجرا کنیم که برای تحقق این امر یک کارتابل مهندسی برای دفا‌تر مهندسی و خود مهندسان به صورت حقیقی و حقوقی برای ارجاع کار تهیه کرده‌ایم.

دویده با بیان اینکه اولین استانی هستیم که دفا‌تر استانی را به این شکل ساماندهی کرده‌ایم عنوان کرد: 260 دفتر طراحی حقیقی و حقوقی در سطح خوزستان داریم که آن‌ها را به خوبی سازماندهی و ظرفیت‌های هرکدام  را مشخص کرده‌ایم.

وی در پایان اذعان داشت: کل ظرفیت کار در سازمان نظام مهندسی خوزستان مکانیزه است تا همه دفا‌تر در سطح استان با یکدیگر هماهنگ باشند.

انتهای پیام/72011/ن20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول