اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تجدید نظر فدراسیون دوومیدانی

قاسمی در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت می‌کند

در پی تجدید نظر فدراسیون دوومیدانی، رکورددار اصفهانی دوهای سرعت مجوز حضور در بازی‌های کشورهاس اسلامی را به دست آورد.

قاسمی در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فدراسیون دوومیدانی دو روز قبل اسامی ورزشکاران اعزامی به بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را اعلام کرد که در لیست نامی از رضا قاسمی دیده نمی‌شد.

در پی قرار نگرفتن نام قاسمی در لیست نفرات اعزامی، اعتراض‌هایی نسبت به این امر صورت گرفت و در نهایت فدراسیون با تجدید نظر قاسمی و یک دونده دیگر را نیز در جمع نفرات اعزامی جای داد.

قاسمی در حال حاضر رکورد دوی سرعت ایران در ماده‌های 100 و 200 متر را در اختیار دارد و سال گذشته موفق شد برای نخستین بار در دوی سرعت برای کشورمان سهمیه المپیک کسب کند.

گفه می‌شود قاسمی شانس کسب دو مدال در بازی‌های کشورهای اسلامی را داراست و از این رو وی نیز فرصت شرکت در این رقابت‌ها را به دست خواهد آورد.

احسان حدادی و محمد صمیمی در پرتاب دیسک، محمد ارزنده در پرش طول، کاوه موسوی در پرتاب چکش، احمد فرود در 3000 مانع، لیلا رجبی در پرتاب وزنه، مریم طوسی در دوهای 100 و200، کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع و سجاد مرادی در مواد 800 و 1500 متر سایر دونده‌های اعزامی به این مسابقات هستند.

به گزارش فارس، مسابقات دوومیدانی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی سوم تا هفتم مهر ماه در اندونزی برگزار خواهد شد و تیم کشورمان با 11 دوومیدانی کار در این مسابقات شرکت می‌کند.

انتهای پیام/63006/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول