اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج مطرح کرد

حمایت شرم‌آور آمریکا از سازمان تروریستی منافقین/خوش‌خدمتی وقیحانه عربستان به صهیونیست‌ها

امام جمعه یاسوج گفت: یکی از کانون‌های تروریستی جهان منافقین هستند که آمریکای مدعی حقوق بشر بی‌شرمانه از آن‌ها حمایت می‌کند.

حمایت شرم‌آور آمریکا از سازمان تروریستی منافقین/خوش‌خدمتی وقیحانه عربستان به صهیونیست‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک فرا رسیدن میلاد مسعود حضرت امام رضا(ع) اظهار کرد: ما ایرانیان از وجود معنوی آن امام بزرگوار در کشورمان بر خود می‌بالیم.

وی بسیاری از توفیقات این ملت را به دلیل وجود بارگاه ملکوتی این فرزند نبی‌اکرم دانست و گفت: شک نکنیم که بسیاری از دستاوردها را مرهون این امام هستیم و باید با همه وجود قدر آن را بدانیم.

موسوی‌اعظم در خطبه دوم بخش عمده‌ای از سخنان خود را به موضوع سوریه اختصاص داد و گفت: سوریه در خط نخست محور مقاوت قرار دارد و همه دشمنی‌های استکبار و رژیم نامشروع صهیونیستی به همین دلیل است.

وی در ادامه گفت: اگر سوریه در برابر خواسته‌های این غده چرکین سرطانی کوتاه آمده بود امروز آماج تیرهای زهرآلود استکبار قرار نمی‌گرفت پس همه دنیای اسلام باید در یک صف متحد از این محور مقاومت حمایت کنند.

امام جمعه موقت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: منافقین که خطرناکترین تروریست‌های جهان به شمار می‌روند توسط آمریکای مدعی حقوق بشر حمایت می‌شوند در حالی که کشور و مردم سوریه را به بهانه‌های مختلف ضد حقوق بشر معرفی می‌کنند.

موسوی‌اعظم پیروزی نهایی را از آن اسلام دانست و گفت: روسیاهی و سرافکندگی در انتظار محور استکباری است و سوریه از این میدان سربلند بیرون خواهد آمد.

وی حمایت همه جانبه عربستان از تروریست‌های تکفیری را روسیاهی برای این کشور به اصطلاح اسلامی دانست و گفت: این‌ها هم ماهیت پلیدشان برای دنیا ثابت شده و در سراشیبی سقوط قرار دارند.

خطیب جمعه موقت شهر یاسوج نظام جمهوری اسلامی و توان بازدارندگی آن را افتخاری برای اردوگاه مقاومت دانست و گفت: وقتی اتحاد میان کشورهای اسلامی وجود داشته باشد هیچ ابرقدرتی را یارای مقابله با آن‌ها نیست.

انتهای پیام/2571/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول