اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

مجامع بین‌المللی به بحران سوریه پایان دهند

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: مجامع بین‌المللی به بحران و وضعیت نابه‌سامان سوریه پایان دهند.

مجامع بین‌المللی به بحران سوریه پایان دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ، حجت‌الاسلام نقی باقری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، با حضور در جمع نمازگزاران اظهار داشت: بحران سوریه یکی از مهم‌ترین مسائل روز قلمداد می‌شود، در حالی که مجامع بین المللی می‌توانند به این وضعیت خاتمه دهند.

وی افزود: بعضی کشورها مدعی وجود سلاح‌های اتمی در این کشور هستند، حال با وجودی که کذب بودن این موضوع به وضوح روشن است، ولی سازمان‌های بین‌المللی از طریق اعزام کارشناسان و بازرسان می‌توانند صحت یا عدم صحت موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

باقری ادامه داد: مجامع بین‌المللی ذی‌صلاح باید این موضوع را بررسی کنند که این سلاح‌ها را کدام کشورها با چه اهدافی ساخته و در اختیار سایر کشورهای دنیا قرار می‌دهند، که برخورد با این قبیل ممالک مهم‌تر و اساسی‌تر قلمداد می‌شود.

امام جمعه شاهین‌دژ با اشاره به اینکه در دهه کرامت قرار گرفته‌ایم، بیان داشت: مشهد مقدس پایگاه تشیع در جهان اسلام قلمداد می‌شود و باید به خاطر اینکه خداوند متعال چنین سرمایه ارزشمندی را به دست ما امانت داده است، هر روز سجده شکر به جا آوریم.

وی بر لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با هدف تقویت ایمان اقشار مختلف جامعه تاکید کرد و بیان داشت: دشمنان نظام و اسلام به دنبال سست کردن اعتقادات ملت ایران اسلامی و سایر ملل دنیا هستند، بنابراین تهدیدات در حوزه فرهنگ را باید جدی بگیریم.

انتهای پیام/61002/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول