اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

جاده خلخال سرچم در دهه فجر 92 به بهره برداری می رسد

استاندار اردبیل گفت: جاده خلخال سرچم در دهه مبارک فجر 92 به بهره برداری خواهد رسید

جاده خلخال سرچم در دهه فجر 92 به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پیش از ظهر امروز در سفر به شهرستان خلخال و بازدید از جاده خلخال به سرچم گفت:

این پروژه جز پروژه های مهم شهرستان خلخال واستان بوده و با تکمیل و این مسیر شهرستان خلخال مسیر امن و ایمن برای ارتباط اول با استان و مرکز کشور خواهد داشت.

نیکزاد ضمن تاکید بر تسریع در روند اجرایی این پروژه گفت: تا دهه فجر 92 این پروژه آماده بهره برداری خواهد شد.

 

نیکزاد در بازدید از رودخانه هروچایی خلخال گفت: این رودخانه در مسیر چشم انداز وسط شهر خلخال قرار داد و می توان با برنامه ریزی و زمانبندی سریع مسیر رودخانه را به زیباترین نحو ممکن فضاسازی و برای حوزه گردشگری مورد استفاده قرار داد.

نیکزاد ضمن تسریع در مطالعه طرح جامع رودخانه هروچایی خلخال گفت: تا یکماه طرح بهسازی این مسیر از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر خلخال طراحی و فاز اول آن شروع خواهد شد.

نیکزاد از بلوار خلخال به ازناو که توسط مجموعه اداره راه وشهرسازی به صورت امانی در دست احداث است بازدید کرد و گفت:این بلوار تا هفته بسیج به پایان خواهد رسید ومورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص مجموعه هتل الماس در منطقه نمونه گردشگری ازناو نیز گفت: این مجموعه رفاهی و اقامتی تا پایان سال آماده بهره برداری خواهد شد.

استاندار در ادامه سفر خود با حضور درکارگاه در حال احداث سد بفراجرد گفت: عملیات سد بفراجرد با سرعت خوبی در حال اجراست و و تا هفته بسیج آبگیری این سد آغاز خواهد شد.

و پیشرفت فیزیکی این پروژه هم اکنون 59 درصد بوده که این سد آب شرب شهر خلخال را در آینده ای نزدیک بر عهده خواهد داشت.

سد بفراجرد با حجم مخزن نزدیک به هفت میلیون متر مکعب در بالادست روستای خانقاه بفراجرد در حال ساخت است که با تمام این سد علاوه بر آب شرب شهر خلخال و روستاهای همجوار مشکلات آب کشاورزی پایان این سد و روستاهای همجوار حل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل شهر خلخال را شهری مورد توجه خوانده و گفت: شورای اسلامی شهر خلخال با برنامه ریزی حرکت کرده تا موجبات رضایتمندی مردم خلخال از شورای اسلامی فراهم کرد.

انتهای پیام /62008/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول