اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید دادگستری شهرستان سوادکوه:

استاندارد نبودن جاده سوادکوه دلیل مهم تصادفات است

رئیس دادگستری شهرستان سوادکوه، محور سوادکوه گفت: عدم رعایت مقررارت راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان، استاندارد نبودن جاده سوادکوه هم از دلایل مهم ایجاد تصادف در این شهرستان است.

استاندارد نبودن جاده سوادکوه دلیل مهم تصادفات است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، احمد محمدی صبح امروز در مراسم معارفه خود با اشاره به اینکه شهرستان سوادکوه دارای کمترین جرم در استان مازندران است و 70 درصد از اعمال مجرمانه سوادکوه توسط افراد غیربومی یا خوش‌نشین‌ها انجام می‌شود، اظهار داشت: تصادفات جاده‌ای از مهم‌ترین مشکلات سوادکوه است که همه را آزار می‌دهد.

رئیس دادگستری شهرستان سوادکوه با بیان اینکه عملکرد نامناسب مسئولان موجب بالا بودن تصادفات در سوادکوه است، افزود: در سال 89 در شهرهای زیراب، پل سفید و آلاشت، 60 نفر در تصادفات جاده‌ای فوت کردند و 484 نفر مجروح و 788 فقره تصادف خسارتی در این شهرستان ثبت شد.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه با اشاره به ثبت 14 فقره تصادف فوتی، 155 فقره تصادف جرحی و 179 فقره تصادف در سه ماه اول سال جاری، خاطرنشان کرد: از ابتدای دی ماه سال 88 که به عنوان دادستان سوادکوه معرفی شدم تاکنون یک‌‌هزار و 709 فقره پرونده تصادف در سوادکوه تشکیل شده است.

محمدی با انتقاد از اینکه برخی از طرح‌ها با عجله افتتاح می‌شوند به دلایل تصادفات در محور سوادکوه اشاره و تصریح کرد: علاوه بر عدم رعایت مقررارت راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان، استاندارد نبودن جاده سوادکوه هم از دلایل مهم ایجاد تصادف در این شهرستان است.

رئیس دادگستری سوادکوه، جاده محور سوادکوه را کشتارگاه توصیف کرد و گفت: مسئولان استانی و کشوری مشکل بودجه‌ای شرکت‌های راهسازی را حل کنند تا مردم از مشکلات محور سوادکوه رهایی یابند.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول