اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی اعلام کرد

لزوم تعریض جاده در محور سلماس

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: با توجه به آمار بالای تصادفات برون شهری در محور سلماس تعریض جاده از کیلومتر سه تا آبشار ضرورت دارد.

لزوم تعریض جاده در محور سلماس

عباس فرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به تقاطع سد نوروزلو در محور بوکان به عنوان یک نقطه حادثه‌خیز در آذربایجان غربی، اظهار داشت: اصلاح هندسی تقاطع و ایجاد رمپ‌ها از بروز حوادث ناگوار در این نقطه می‌کاهد.

وی ادامه داد: این تقاطع نیاز به نصب سیستم روشنایی و علایم هشدار دهنده دارد.

فرمانی با اشاره به وضعیت نقطه گرژال در محور پیرانشهر به سردشت، تصریح کرد: این نقطه علاوه بر داشتن اشکال هندسی دارای نقص علایم، نقص روشنایی معبر و نقص تجهیزات ایمنی است.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی افزود: تعریض شعاع دو کیلومتری راهدارخانه، ترانشه‌برداری، نصب حفاظ ایمنی و سیستم روشنایی در نقطه گرژال واقع در محور پیرانشهر به سردشت ضروری است.

وی به بروز حوادث ناگوار در محور سلماس واقع در محور سردشت به سلماس اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به آمار بالای تصادفات برون شهری در این محور تعریض جاده از کیلومتر سه تا آبشار، ترانشه‌برداری، نصب گارد ریل در حاشیه، نصب تابلو و علایم هشدار دهنده توصیه می‌شود.

فرمانی یادآور شد: تقاطع شیبلو واقع در محور میاندوآب به بناب دارای اشکال هندسی است و اصلاح تقاطع، ایجاد رمپ‌های گردشی، نصب سرعت‌گیر و احداث پارکینگ مقابل تقاطع شیبلو ضرورت دارد.

انتهای پیام/61010/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول