اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون مازندران خبر داد

افتتاح طرح‌های تعاونی به دست وزیر تعاون در مازندران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از افتتاح طرح‌های تعاونی به دست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و افزود: ربیعی در پایان هفته به مازندران سفر می‌کند.

افتتاح طرح‌های تعاونی به دست وزیر تعاون در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی بابایی‌کارنامی امشب در نشست استاندار مازندران با تشکل‌های تعاونی در سالن شماره یک استانداری مازندران، اظهار داشت: مازندران، استان پایه و فعال برای توسعه تعاونی‌های کشور است.

وی با بیان اینکه 12 هزار تعاونی در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی در مازندران فعالیت می‌کنند، ادامه داد: بیش از هفت هزار تعاونی فعال بوده و بقیه تعاونی‌ها نیمه فعال و یا راکد هستند.

بابایی تصریح کرد: سال گذشته برای فعال‌سازی تعاونی‌های نیمه فعال و راکد استان، در اداره‌کل ستادی راه‌اندازی کردیم تا طی یکی دو سال آینده، تعاونی نیمه فعال و راکد در استان نداشته باشیم.

این مسئول با اشاره به اینکه هم اقتصاد تعاونی در مازندران هفت درصد است، ادامه داد: میانگین اقتصاد تعاونی در کشور پنج درصد است.

وی با بیان اینکه به تعبیر رهبری، تعاون چشمه جوشان اشتغال کشور است، اظهار داشت: باید تلاش کنیم این تعبیر، عملیاتی شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه سال گذشته در حق تعاونی‌های مازندران اجحاف شد، اذعان داشت: امسال تعاونی‌های مازندران به حق خود رسیده و به عنوان تعاونی برتر در سطح کشور معرفی شدند.

وی از افتتاح طرح‌های تعاونی به دست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و افزود: ربیعی در پایان هفته به مازندران سفر می‌کند.

بابایی با بیان اینکه هنوز به سطح آرمانی تعاونی‌ها دست نیافته‌ایم، ادامه داد: برخی مشکلات مربوط به ساختار درونی تعاونی‌ها است.

 انتهای پیام/86007/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول