اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از مسابقات بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا

ماموریت دشوار ماهان در قاره کهن

تیم بسکتبال ماهان در شرایطی به مصاف حریفان آسیایی خود می‌رود که انتظارات زیادی برای دفاع از عناوین قهرمانی مهرام و اعتبار بسکتبال آسیا از این تیم وجود دارد.

ماموریت دشوار ماهان در قاره کهن

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بیست و چهارمین دوره مسابقات بسکتبال جام باشگاه‌های آسیا از روز جمعه به میزبانی اردن آغاز شده و تیم فولاد ماهان به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات حضور دارد.

تیم ماهان به عنوان نماینده کشورمان در گروه A با تیم‌های ASU اردن، الجیش سوریه، الهلا بحرین و خاص برانکاس مغولستان هم گروه است.

*در انتظار پنجمین قهرمانی

تیم ماهان در مسابقات لیگ برتر بسکتبال نتوانست سهمیه حضور در مسابقات غرب آسیا را به دست بیاورد اما با انصراف تیم مهرام، این موقعیت برای تیم اصفهانی به وجود آمد.

نماینده بسکتبال اصفهان در مسابقات بسکتبال غرب آسیا که به میزبانی دهوک عراق برگزار شد، توانست با کسب عنوان نایب قهرمانی جواز حضور در مرحله نهایی این رقابت‌ها را به دست بیاورد.

در بیست و سه دوره سپری شده از این مسابقات تاکنون تیم‌های ایرانی به چهار عنوان قهرمانی دست پیدا کرده و از این لحاظ با تیم‌های لبنانی و فیلیپینی برابر هستند.

دو تیم صبا مهر و مهرام هر کدام دو بار قهرمانی در آسیا را تجربه کرده‌اند و در صورتی که تیم ماهان نیز بتواند به قهرمانی در این دوره از مسابقات دست پیدا کند، پنجمین قهرمانی تیم‌های ایرانی رقم خورده و بسکتبال کشورمان در عرصه باشگاهی نیز بر فراز قاره آسیا خواهد ایستاد.

*انتظار بالا از ماهان

قهرمانی تیم ملی بسکتبال در مسابقات جام ملت‌های آسیا و چهار دوره قهرمانی تیم‌های ایرانی در مسابقات جام باشگاه‌ها موجب شده تا انتظارات زیادی از تیم ماهان وجود داشته باشد.

باشگاه ماهان نیز با توجه به این مساله سرمایه گذاری خوبی را برای حضور قدرتمند این تیم در مسابقات باشگاهی قاره کهن ترتیب داده است که در این راستا شاکله اصلی تیم و بازیکنان کمکی خوبی جذب تیم ماهان شده‌اند که حامد حدادی را می‌توان سرشناس ترین بازیکن این تیم دانست.

حدادی که در مسابقات جام ملت‌های آسیا توانست به عنوان ارزشمندترین بازیکن دست پیدا کند، سابقه حضور در لیگ معتبر NBA را دارد و حضور وی در ترکیب ماهان موجب شده تا از این تیم به عنوان یک تیم مدعی یاد شود.

به واسطه هزینه زیادی که ماهانی‌ها برای تیم بسکتبال خود صورت داده‌اند، انتظارات زیادی از این تیم وجود دارد و انتظار می‌رود کادر فنی و بازیکنان ماهان با درک شرایط موجود جام قهرمانی ارزشمندی را برای بسکتبال اصفهان به ارمغان بیاورند.

انتهای پیام/63006/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول