اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تولید کانون پرورش فکری:

تولیدات رضوی را حمایت می‌کنیم

معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور گفت: از تولیدات فرهنگی هنری رضوی در هر قالبی حمایت می‌کنیم.

تولیدات رضوی را حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، علی گنج کریمی شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه سومین جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی و اولین مسابقه عکاسی جاده‌ ولایت در اهواز اظهار کرد: جشنواره‌های رضوی سه سال است که در کانون برگزار می‌شود و در این سه سال یک‌راه سی ساله را طی کرده است.

وی با اشاره به آمار و ارقام بسیار بالایی تولیدات و شرکت کنندگان در جشنواره‌های رضوی کانون تاکید کرد: کانون اصلاً وابسته به عدد و رقم و کار کمی کردن نیست بلکه کار اصلی آن پرورشی، تربیتی و فکری است ولی باز کمیت را در برگزاری 16 جشنواره‌ای که کانون متولی آن بود به عینه می‌توان مشاهده کرد.

وی عنوان کرد: این معاونت تولیدات رضوی را در هر قالبی همچون فیلم، فیلم‌نامه، تئاتر، بازی و سرگرمی در صورت داشتن استاندارهای لازم برای تأثیر‌گذاری و رعایت شأنیت فرهنگ رضوی حمایت کرده و به نشر، انتشار و تولید این آثار اقدام خواهد کرد.

معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با یادآوری این که در سال اخیر کارگروه کودک و نوجوان به عهده‌ معاونت فرهنگی کانون بوده تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فعالیت‌های رضوی، فعالیت‌های جاری و ساری نیز در مراکز کانون قرار می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر و تشکر از مدیرکل و کارکنان کانون در برگزاری دو جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی و عکاسی جاده‌ ولایت پیام سیدصادق رضایی مدیر عامل کانون و رئیس کار گروه کودک و نوجوان یازدهمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) را قرائت کرد.

وی در خوانش این پیام به نقل از مدیر عامل کانون گفت: «خدای را بر این فضل بسیار سپاسگزاریم که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با قافله‌ی یازدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا (ع) در شانزده موضوع ویژه‌ی کودک و نوجوان همراه شد.»

و اکنون که شمیم شکوفه‌های آن را استشمام می‌کنیم، مفتخریم که توانستیم در پرتو آفتاب ولایت امام رضا (عل) با هدف تعلیم و تربیت رضوی برای کودکان و نوجوانان گام برداریم.

امیدواریم مربیان و همکاران دلسوز فرهنگ رضوی با حرکتی فرآیند محور در نهادینه کردن این هدف ارزشمند، ثابت قدم باشند و و در به ثمر رسیدن اندیشه‌های رضوی به اقدامات عملی از طریق تغییر نگرش و رفتار خود، در روح و جان کودکان و نوجوانان تلاش کنند.

بدون شک، هر شور و شوق، تلاش و کنکاش، جز با یاری خداوند بزرگ و عنایت خاص آن حضرت امکان بروز نخواهد داشت.»

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان، مراسم اختتامیه سومین جشنواره کتاب‌خوانی الکترونیکی رضوی و اولین مسابقه عکاسی جاده‌ ولایت 18 شهریور ماه جاری با حضور، حسن حائری مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان، حجت‌الاسلام محمدحسین به لک مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و مشاور فرهنگی استاندار خوزستان، حجت‌الاسلام لطف‌الله سپهر مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان خوزستان، قدرت‌اله امانی‌پور، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار اهواز و علی گنج‌کریمی، معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/ 72001/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول