اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز با حضور خدام حرم رضوی

جشن میلاد شمس طوس در امام‌زاده سید عباس (ع) بجنورد برگزار می‌شود

فرماندار بجنورد از برگزاری جشن میلاد شمس طوس با حضور خدام حرم رضوی عصر امروز در امام‌زاده سید عباس (ع) این شهرستان خبر داد.

جشن میلاد شمس طوس در امام‌زاده سید عباس (ع) بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، سیدمحمد پاکمهر اظهار کرد: عصر امروز چهار تن از خادمان حرم شریف رضوی پس از حضور در شهرستان‌های فاروج و شیروان، وارد شهرستان بجنورد می‌شوند و مراسم استقبال و نیز جشن میلاد طوس در حرم امام‌زاده سید عباس موسی‌بن‌جعفر (ع) با حضور عموم مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

وی حضور خدام در روستای ینگه قلعه بجنورد را دیگر برنامه در این راستا اعلام کرد و افزود: پس از آن خدام مجدداً به حرم مطهر امام‌زاده سید عباس باز می‌گردند و اقامه نماز مغرب و عشا و نیز دعای کمیل را با زائران این حرم مطهر همراه خواهند شد.

نماینده عالی دولت در بجنورد برگزاری دعای ندبه با حضور خدام در مضجع شریف امام‌زاده سید عباس (ع) بجنورد در صبح جمعه 22 شهریور را به اهم برنامه‌های طرح زیر سایه خورشید در این شهرستان افزود.

وی اظهار کرد: خدام رضوی عیادت از بیماران بیمارستان‌های شهرستان بجنورد، بازدید از کانون اصلاح تربیت و نیز زندان بجنورد و حضور در نماز جمعه را نیز در برنامه دارند.

پاکمهر همچنین در تکمیل برنامه‌های در نظر گرفته در این‌باره گفت: خدام در پایان سفر در مسجد قدس بجنورد حضور یافته و پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مراسم جشن ایام دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/63002/‌ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول