اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای فرهنگ عمومی اسفراین:

آموزه‌های سیاسی امام رضا(ع) مورد نیاز جامعه اسلامی است

دبیر شورای فرهنگ عمومی اسفراین گفت: آموزه‌های سیاسی امام رضا(ع) مورد نیاز جامعه اسلامی است.

آموزه‌های سیاسی امام رضا(ع) مورد نیاز جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، حسین هلاکویی اظهار کرد: نظام اسلامی نیاز مبرمی به آموزه‌های سیاسی امام رضا(ع) و ائمه معصومین دارد و برگزاری همایش علمی پژوهشی آموزه‌های سیاسی امام رضا(ع) فرصتی است که می‌تواند این آموزه‌ها را به اقشار مختلف معرفی و تبیین کند.

وی افزود: در آن زمان امام رضا (ع) در شرایط خاصی از تاریخ اسلام قرار گرفت و شرایط حاکم بر عرصه سیاسی آن دوره شرایط ویژه‌ای بود که امام رضا(ع) هوشمندانه از آن برای ترویج و نشر اسلام بهره‌برداری کرد.

هلاکویی تصریح کرد: با توجه به اینکه جوانان ما اطلاعات کافی در خصوص آموزه‌های سیاسی ائمه معصومین ندارند، با برگزاری این‌گونه همایش‌ها تبیین آموزه‌ها و معرفی ابعاد زندگی ائمه معصوم به جوانان، امکان‌پذیر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسفراین گفت: لازم است آموزه‌های سیاسی زندگی آن حضرت به صورت عملی در  شیوه‌های زندگی جامعه تجلی یابد و این آموزه‌ها بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان خواستار برگزاری مستمر این‌گونه برنامه‌ها در استان و همکاری سازمان‌ها و نهادها در راستای برگزاری هرچه بهتر این همایش شد.

انتهای پیام/63002/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول