اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌تا 28 شهریور‌ جاری تمدید شد

آخرین مهلت ارسال اثر به مسابقه دلنوشته «امام رضا(ع) در آیینه کتاب»

مدیر کتابخانه شیخ صدوق(ره) گفت: آخرین مهلت ارسال آثار فراخوان دلنوشته با محوریت «امام رضا (ع) در آیینه کتاب» تا 28 شهریورماه جاری تمدید شد.

آخرین مهلت ارسال اثر به مسابقه دلنوشته «امام رضا(ع) در آیینه کتاب»

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، علیرضا محمودی صبح امروز در جمع خبرنگاران از تمدید مهلت ارسال آثار برای مسابقه دلنوشته «امام رضا(ع) در آیینه کتاب» خبر داد و گفت: به دلیل استقبال مردم از این فراخوان و درخواست های تلفنی برای تمدید زمان فراخوان،مهلت ارسال آثار تا 28 شهریورماه تمدید شد.

مدیر کتابخانه شیخ صدوق(ره) اظهار داشت: این مسابقه به مناسبت فرارسیدن ولادت امام رضا(ع) و دهه‌ی کرامت به همت کتابخانه شیخ صدوق(ره)  و با مشارکت سرای محله شهادت در جنوب پایتخت برگزار می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: مردم ولایی جنوب پایتخت علاقه و دلبستگی شدیدی نسبت به علی بن موسی الرضا(ع) داشته اند و بدون شک برگزاری این گونه مسابقات تاثیر بسیار خوبی بر روی کودکان و نوجوانان شهرری خواهد گذاشت.

محمودی ذکر کرد: علاقمندان می توانند تا تاریخ معین شده آثار خود را در قالب دل نوشته به شماره پیامک 2000183720 ارسال کنند.

وی ادامه داد: تمام گروه سنی (کودک، نوجوان و بزرگسال) که زیبا‌ترین و بهترین دل نوشته را درباره امام رضا(ع) دارند، می توانند به صورت خلاصه تا 28 شهریورماه جاری به شماره پیامک ارسال کنند.

مدیر کتابخانه شیخ صدوق(ره) در پایان تصریح کرد: به بهترین و برترین دل نوشته‌ها جوایزی به رسم یادبود اهداء خواهد شد.

این گزارش حاکی است، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این مسابقه می توانند به کتابخانه شیخ صدوق (ره) واقع در شهرری، فلکه اول دولت آباد، پارک مهران مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ش‌20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول