اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان خبر داد

حضور پرقدرت تیم مقاومت خوزستان در مرحله سوم لیگ بر‌تر دو و میدانی

سرپرست تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان از حضور پرقدرت تیم مقاومت خوزستان در مرحله سوم لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور خبر داد.

حضور پرقدرت تیم مقاومت خوزستان در مرحله سوم لیگ بر‌تر دو و میدانی

جمال فتاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان برای شرکت در مرحله سوم لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور امشب عازم تهران می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در 16 ماده برگزار می‌شود که تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان در 13 ماده آن حضور خواهد داشت و با تیم‌های دیگر به رقابت می‌پردازد.

سرپرست تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان با بیان اینکه تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان هم اکنون در جایگاه سوم رقابت‌های لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور قرار دارد گفت: در مرحله سوم مسابقات حضوری پر قدرت خواهیم داشت که بنده سرپرستی تیم هستم و آقای چاسب فریسات نیز مربی گری تیم را بر عهده دارد.

به گفته این ورزشکار خوزستانی، مرحله دوم لیگ بر‌تر دو و میدانی در تهران برگزار شد که تیم مقاومت خوزستان به مقام چهارم دست یافت.

وی با بیان اینکه تیم مقاومت خوزستان برای نخستین بار در این رقابت‌ها حضور یافته است، اضافه کرد: این تیم در پایان مرحله اول با کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز در جایگاه سوم ایستاد.

سرپرست تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان افزود: در مرحله دوم این مسابقات نیز تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان حضور یافت که مقام‌های خوبی به دست آوردیم.

وی تصریح کرد: در این رقابت‌ها احمدرضا خنفری در دوی 400 متر با مانع مقام سوم، محمدرضا صیادی در دوی 10 هزارم متر مقام دوم و پژمان کرزه‌ای نیز در همین رشته مقام چهارم را به دست آورد.

فتاحی ادامه داد: در مرحله دوم لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور در رشته پرتاب دیسک بهنام شیری مقام سوم را کسب کرد و مهدی علی‌زاده مقام پنجم و امید تاجی نیز مقام ششم رشته پرتاب نیزه را از آن خود کردند.

به گفته سرپرست تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان، محمد بنی آدم نیز در مرحله دوم لیگ بر‌تر دو و می‌دانی کشور در رشته پرش با نیزه رتبه سوم را به دست آورد و محمد بیاتی نیز در جایگاه چهارم ایستاد.

وی با بیان اینکه از لحاظ مالی از دیگر تیم‌های شرکت‌کننده پایین‌تر بودیم، افزود: با این حال توانستیم مدال‌های ارزشمندی به دست آوریم و با دست پر به خوزستان باز گردیم.

این ورزشکار خوزستانی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اهواز با بیان اینکه تیم مقاومت خوزستان در مرحله نخست لیگ دو و میدانی کشور خوش درخشید، افزود: مرحله اول لیگ بر‌تر دو و میدانی با شرکت هفت تیم در تهران برگزار شد که تیم مقاومت خوزستان به مقام سوم دست یافت.

وی با بیان اینکه تیم مقاومت خوزستان برای نخستین بار در این رقابت‌ها حضور یافته است، اضافه کرد: این تیم در پایان مرحله اول با کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز در جایگاه سوم ایستاد.

سرپرست تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان افزود: رضا بوعذار در دو 400 متر با مانع با ثبت زمان 55 ثانیه و 22 صدم‌ثانیه توانست مقام قهرمانی را به دست آورد.

وی ادامه داد: همچنین رضا مقدم‌ در ماده پرتاب چکش با ثبت رکورد 70 متر و 10 سانتی‌متر قهرمان این ماده شد.

فتاحی در ادامه به بیان دیگر مدال‌های کسب شده در این مسابقات پرداخت و خاطر نشان‌ کرد: محمد بنی‌آدم در ماده پرش با نیزه با ثبت رکورد چهار متر و 70 سانتی‌متر مقام دوم را به دست آورد.

به گفته سرپرست تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان، محمدجواد صیادی نیز در دو پنج هزار متر با ثبت زمان 14 دقیقه و 51 ثانیه و 52 صدم‌ثانیه دوم شد.

فتاحی یکی دیگر از شرکت کنندگان تیم خوزستان در لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور را امید تاجی معرفی کرد و افزود: این ورزشکار در ماده پرتاب نیزه با 68 متر و 94 سانتی‌متر مقام سوم را کسب کرد.

وی تصریح کرد: حمیدرضا شورآوند نیز در ماده پیاده‌روی 10 کیلومتر با ثبت زمان یک ساعت و 29 دقیقه و 51 ثانیه مقام سوم را در این رشته به دست آورد.

سرپرست تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان اظهار امیدواری کرد که در مسابقات آینده با پشتوانه بهتری حضور یابیم تا بتوانیم به مدال‌های بیشتری دست یابیم.

فتاحی یادآورشد: هم اکنون تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان با احتساب امتیازات دو مرحله مسابقات در جایگاه سوم لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور قرار دارد.

انتهای پیام/72010/ر40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول