اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین مرحله مسابقات لیگ برتر کوهستان

برترین‌های کراس‌کانتری کشور در همدان معرفی شدند

مرحله دوم مسابقات دوچرخه‌سواری لیگ برتر کوهستان آقایان در رشته کراس‌کانتری با اعلام برترین‌های این رشته به پایان رسید.

برترین‌های کراس‌کانتری کشور در همدان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان مرحله دوم دوچرخه‌سواری لیگ کوهستان آقایان در رشته کراس‌کانتری به میزبانی همدان و در دره عباس‌آباد این شهر به مدت دو روز برگزار شد.

در این رقابت‌ها دوچرخه‌سوارانی از باشگاه‌های کشور حضور داشتند که در رده سنی جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در رشته کراس کانتری جوانان 50 ورزشکار از 9 تیم با هم به رقابت پرداختند که در پایان مهدی توسی از هیئت قزوین، محمدرضا قاسمی از آفتاب سرخ گروس بیجار کردستان و مهدی پیرامون از چهارمحال و بختیاری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در این رده سنی در مجموع دو مرحله و در نتایج تیمی تیم آفتاب سرخ گروس بیجار کردستان صدرنشین است، هیئت قزوین در جایگاه دوم قرار گرفته و چهارمحال و بختیاری عنوان سومی را از آن خود کرده است.

در رشته کراس کانتری بزرگسالان 95 دوچرخه‌سوار از 17 تیم با هم به رقابت پرداختند که در پایان پرویز مردانی از ترافیک تهران اول شد و باقر اصلانی از هیئت آذربایجان شرقی در جایگاه دوم قرار گرفت و فراز شکری از ترافیک تهران در جایگاه سوم قرار گرفت.

در رده سنی بزرگسالان این رقابت‌ها ترافیک «الف» تهران، هیئت قزوین و ترافیک «ب» تهران موفق شدند با کسب بیشترین امتیازات رده‌های اول تا سوم را از آن خود کنند.

گفتنی است که در رشته کراس‌کانتری دوچرخه‌سواران همدانی که در قالب دو تیم هیئت همدان و مقاومت همدان حضور داشتند در بخش انفرادی عنوانی بهتر از نهمی کسب نکردند.

انتهای پیام/89020/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول