اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب:

سالن‌های ورزشی برای رشته‌های مختلف مناسب‌سازی شوند

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب با تاکید بر لزوم ساخت سالن‌های ورزشی استاندارد، گفت: سالن‌های ورزشی برای رشته‌های مختلف مناسب‌سازی شوند.

سالن‌های ورزشی برای رشته‌های مختلف مناسب‌سازی شوند

رضا قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به ظرفیت‌های رشته فوتبال در شهر زیراب خواستار مناسب‌سازی سالن‌ها و زمین‌های ورزشی فوتبال شد و اظهار داشت: رانشی بودن زمین فوتبال شهر زیراب مشکلات مختلفی را برای ورزشکاران به وجود آورده است.

رئیس هیئت فوتبال شهر زیراب با تاکید بر اینکه فنس کشی زمین فوتبال و تعیین سرایدار برای آن و نیز تامین وسایل سرمایشی و گرمایشی سالن‌های ورزشی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: ارائه هرگونه امکانات جدید برای زمین ورزشی فوتبال در شهر زیراب به تامین امنیت و ایجاد سرایداری و فنس‌کشی آن بستگی دارد.

وی با بیان اینکه سالن‌های ورزشی بدون همه‌جانبه‌گری ساخته می‌شود و برای رشته‌های مختلف ورزشی مناسب‌سازی نمی‌شود، خاطرنشان کرد: عدم وجود جایگاه ورزشی، احتمال رانش، نبود تهویه مناسب، مشکلات سیستم صدا در سالن‌ها و زمین ورزشی زیراب وجود دارد که برای افزایش کیفیت برگزاری مسابقات و تمرین ورزشی نیاز به توجه مسئولان برای حل موانع اماکن ورزشی است.

قربانی با بیان اینکه نزدیک به یک میلیارد ریال برای حل مشکل رانش سالن مصوب سفر رئیس جمهور در شهر زیراب هزینه شده است، خاطرنشان کرد: با این مبلغ می‌توان سالن ورزشی مناسب راه‌اندازی کرد.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول