اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع نمایندگان مازندران:

90 هزار تعاونی کشور فعال نیستند/ به دنبال ثبت تعاونی جدید نباشید

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به ثبت 200 هزار تعاونی در کشور و فعال بودن کمتر از 110 هزار تعاونی خاطرنشان کرد: این مسئله نشان می‌دهد از ظرفیت تعاونی به خوبی استفاده نمی‌کنیم.

90 هزار تعاونی کشور فعال نیستند/ به دنبال ثبت تعاونی جدید نباشید

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، قاسم احمدی لاشکی صبح امروز در مراسم هشتمین جشنواره استانی تعاونی‌های برتر مازندران که با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد ساری برگزار شد، با اشاره به اینکه تعاون، کار و رفاه سه وزارتخانه مجزا بودند که به درست یا نادرست ادغام شدند، افزود: این وزارتخانه نیازمند نیروی بود که توانایی فعالیت در این موضوع را داشته باشد.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس با اشاره به اینکه در هنگام رای اعتماد معتقد بودیم مرد توانمند و مقتدری برای این وزارتخانه باید انتخاب شود، تصریح کرد: هر 12 نماینده مازندران به ربیعی رای دادند و شخص وزیر می‌توانند شهادت دهد که نمایندگان مازندران چه اندازه در این زمینه ایستادگی کردند.

احمدی یادآور شد: البته در مقابل انتظاراتی هم داریم که در بخش نجات تعاونی‌ها و حوزه‌های کاری مرتبط با وزیر کار کمک ویژه‌ای به مازندران داشته باشد.

وی با اشاره به ثبت 200 هزار تعاونی در کشور و فعال بودن کمتر از 110 هزار تعاونی خاطرنشان کرد: مسئله نشان می‌دهد از ظرفیت تعاونی به خوبی استفاده نمی‌کنیم و در مازندران هم این روند وجود دارد.

احمدی اظهار داشت: آمارها در ایران باید اصلاح شود و قدری آمارها دقیق نیست.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه تعاونی‌های فعال باید حفظ و تقویت شوند، اظهار داشت: باید تعاونی‌ها را احیا کنیم و بدانیم چه برنامه‌ای در این زمینه داریم.

وی با اعلام اینکه به دنبال ثبت تعاونی جدید نباشید، گفت: باید وضع موجود را حفظ کرده و آسیب‌ها را شناخته و این تعاونی‌ها را احیا کنیم.

انتهای پیام/86007/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول