اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی اعلام کرد

لزوم تغییر مدل حمایتی دولت از بخش تعاون

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: دولت باید افراد تشکیل‌دهنده تعاونی را حمایت کند و تا زمانی که این افراد توانمند و مستقل نشده‌اند آن‌ها را از زیر چتر حمایتی خود خارج نکند.

لزوم تغییر مدل حمایتی دولت از بخش تعاون

علی سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به نقش تعاون در اقتصاد کشور، اظهار داشت: بخش تعاون می‌تواند عدالت اجتماعی و تعدیل ثروت را به جامعه هدیه دهد.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با بخش تعاون اشاره کرد و گفت: بنا به گفته ایشان تعاون چشمه جوشان اشتغال است و می‌تواند اقتصاد کشور را نجات دهد.

سلیمانی با اشاره به لزوم تغییر مدل حمایتی دولت از بخش تعاون، تصریح کرد: دولت باید افراد تشکیل‌دهنده تعاونی را حمایت کند و تا زمانی که این افراد توانمند و مستقل نشده‌اند آن‌ها را از زیر چتر حمایتی خود خارج نکند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی در طرح پیشنهادی اداره کل تعاون استان به منظور حمایت بیشتر دولت از تعاونگران با اشاره به نهادینه کردن روح تعاون، مشارکت و خرد جمعی در افراد جامعه، افزود: اعضای تعاونی باید در ابتدای تاسیس تعاونی از آموزش‌های اجباری و رایگان برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی با صدور مجوز تشکیل تعاونی‌ها باید در کنار شرکت‌های تعاونی قرار داشته باشند، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی به منظور احداث و تجهیز واحدهای تعاونی با استفاده از متخصصان و کارشناسان زبده اقدام به ارائه مشاوره عالی به تعاونگران کنند.

سلیمانی ادامه داد: علاوه بر خدمات مشاوره، نظارت بر نحوه عملکرد تعاونی نیز ضروری است.

وی اضافه کرد: در این طرح پیشنهادی، بازاریابی شرکت‌های تعاونی پس از تولید آزمایشی محصولات خود توسط اتاق تعاون آذربایجان غربی انجام می‌شود.

انتهای پیام/61010/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول