اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و شهرسازی شیروان خبر داد

پاکسازی و تسطیح حریم 350 کیلومتر راه روستایی در شیروان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان شیروان از پاک‌سازی و تسطیح حریم و رگلاژ 350 کیلومتر راه روستایی این شهرستان طی امسال خبر داد.

پاکسازی و تسطیح حریم 350 کیلومتر راه روستایی در شیروان

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، عبدالرضا زراعتکار اظهار کرد: در این مدت شانه‌سازی 350 کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی این شهرستان نیز انجام گرفته است.

وی با اشاره به رسوب‌گذاری و تخلیه هزار و 700 متر مکعب از آبروها و لایروبی و اصلاح 450 کیلومتر از کانال‌های هدایت آب و قنوها، افزود: 100 کیلومتر بوته‌کنی راه‌های حوزه استحفاظی، 45 کیلومتر اصلاح شیب شیروانی، لق‌گیری و ریزش‌برداری به میزان 600 متر مکعب نیز انجام شده است.

زراعتکار میزان تسطیح حریم جاده‌های شهری و روستایی این شهرستان در این مدت را 600 هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: 550 عدد علائم در جاده‌های شهری و روستایی شهرستان نیز شستشو شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شیروان متذکر شد: در این مدت 38 مورد درخواست مجوز ساخت و ساز و 29 مورد درخواست مجوز حفاری جاده به صورت طولی و عرضی نیز داشته‌ایم.

انتهای پیام/63002/ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول