اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودبار:

سیره ائمه (ع) در مسایل اقتصادی قناعت و میانه‌روی بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودبار با بیان اینکه سیره ائمه معصومین (ع) در مسایل اقتصادی قناعت و میانه‌روی بود، گفت: باید با معرفت یافتن به سیره اقتصادی آن بزرگان، ترویج فرهنگ ناب دینی را تبلیغ و تبیین کنیم.

سیره ائمه (ع) در مسایل اقتصادی قناعت و میانه‌روی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، ابراهیم عباس‏پور بعد از ظهر امروز در ستاد ششمین جشن‏های زیر سایه خورشید حضور خدام امام رضا (ع) و برگزاری جشن‏های زیر سایه خورشید در شهرهای مختلف ایران اسلامی به ویژه گیلان را ترویج دهنده شعائر دینی و انتقال روحیه معنوی و توسل به اهل بیت(ع) عنوان کرد.

وی اظهار کرد: این امر ثوابی است که امیدواریم درباره دیگر بقاع و امامزادگان موثق نیز اجرا شود.

این مسئول با تأکید بر آشنایی بیش از پیش آحاد مردم به ویژه نسل جوان با زندگانی امامان معصوم(ع)، ادامه داد: با برگزاری مسابقات و همایش‏هایی پیرامون ابعاد شخصیتی امام رضا(ع) می‏توان سیره آن حضرت را اشاعه داد.

عباس‏پور افزود: در کوتاه مدت باید با برگزاری برخی برنامه‏های فرهنگی از جمله جشن‏های زیرسایه خورشید زمینه سبک زندگی رضوی را مهیا کنیم.

وی اقدام کردن از طریق نشر کتاب در سطح آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها را در میان‏مدت و بلندمدت مهم دانست و یادآور شد: رسانه‌ها در ترویج فرهنگ رضوی نقش مهمی دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رودبار با اشاره به اینکه سیره تمام معصومین(ع) و بزرگان دین در زمینه مسایل اقتصادی میانه‏روی و قناعت بود، خاطرنشان کرد: باید با معرفت یافتن به سیره اقتصادی آن بزرگان، ترویج فرهنگ ناب دینی را تبلیغ و تبیین کنیم.

انتهای پیام/84002/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول