اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین تاکید کرد

ورزش بانوان از مهمترین برنامه‌های ورزش و جوانان ورامین

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین بر توسعه برنامه‌های ورزش بانوان این شهرستان تاکید کرد.

ورزش بانوان از مهمترین برنامه‌های ورزش و جوانان ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پیش از ظهر امروز نشست رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با نایب رئیسان هیئت‌ها در محل سالن اجتماعات باشگاه ورزشی انقلاب برپا شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در این دیدار با اشاره به اهمیت توسعه ورزش در میان بانوان اظهار داشت: نیمی از جمعیت شهرستان ورامین را بانوان تشکیل می‌دهند و برهمین اساس باید یکی از اهدافمان را برپایه تدوین برنامه‌های ورزشی برای بانوان متمرکز کنیم.

وی افزود: ورزش بانوان باید از اهم برنامه‌ها باشد و با همکاری و همدلی در جهت گسترش فرهنگ در میان این قشر تلاش شود.

مجید بذرافشان تاکید کرد: حضور بانوان در عرصه‌های ورزشی می‌تواند منشاء اثرات بی‌شماری برای نهاد خانواده باشد و برهمین حسب باید برای پیشبرد اهداف فوق برنامه‌ریزی دقیقی را در دستور کار قرار داد.

این مقام مسئول گفت: نایب رئیسان میتوانند نقش اساسی در این امر ایفا کنند و اداره نیز در این خصوص به‌عنوان پشتوانه اصلی در خدمت جامعه ورزشی خواهد بود.

بذرافشان ادامه داد: با برطرف کردن مشکلات و معضلات هیئت‌های ورزشی از امروز همت خود در جهت تحول در عرصه ورزش را به کار خواهیم بست.

وی در ادامه افزود: ارتباط مستمر با اداره، ارایه برنامه‌های مدون، پرداختن به موضوع جوانان، ارسال اخبار و رویدادهای ورزشی، بیمه کردن تمام ورزشکاران، تشکیل کانون پیشکسوتان، حضور پرشکوه در مسابقاتی که به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته تربیت‌بدنی تدارک دیده شده است و مواردی از این قبیل باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس اداره در پایان خاطرنشان کرد: در پایان یک سال فعالیت هیئت‌های ورزشی با توجه به عملکرد متولیان، بهترین هیئت‌ها انتخاب و معرفی خواهند شد.

در ادامه نیز نایب رئیسان هیئت‌ها به بیان مشکلات پرداخته و خواهان برطرف کردن آن از سوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شدند.

انتهای پیام/2462/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول